Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@16:45:08 GMT

جمع‌آوری 300 متکدی در نیمه نخست امسال در کرمان

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۸۸۳۰

جمع‌آوری 300 متکدی در نیمه نخست امسال در کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدباقر اسلامی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان دیروز سه‌شنبه، 27 آذر در جلسه ساماندهی متکدیان، با بیان اینکه تکدی‌گری یکی از آسیب‌های مهم اجتماعی است، گفت: بخشی از مطالعات مقطعی و روبنایی روی این پدیده درباره مسائلی نظیر درآمد، مسکن، فقر مادی، فقر فرهنگی، ناکامی اقتصادی، نابسامانی اجتماعی سخن می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه کلیات طرح جمع‌آوری متکدیان قابل اجرا و و مورد تایید است، تصریح کرد: در ارتباط با نحوه اجرای آن ابهاماتی وجود دارد و برای برون‌رفت از آسیب‌ها باید یک ساز و کار یکپارچه وجود داشته باشد.
علی بابایی، فرماندار کرمان نیز در این جلسه گفت: زمانی دستگاه‌های اجرایی برای حل معضلات و آسیب‌ها پیشقدم بودند اما معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری نشان داد که دارای طرح و برنامه در حوزه آسیب‌ها است.
کردی، معاون شهردار کرمان با بیان اینکه در مدت شش ماهه نخست امسال، تعداد 302 نفر در سطح شهر کرمان جمع‌آوری شدند، گفت: طی پنج روز در قالب طرح جمع‌آوری متکدیان، تعداد 93 نفر جمع‌آوری و ساماندهی شدند.
وی افزود: از این تعداد 22 نفر زن و برخی بی‌سرپرست هستند که با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان‌های متولی برای دریافت حمایت‌های مختلف تعیین تکلیف شده‌اند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان اجتماعی متکدی جمع آوری شهرداری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعر طنز یک اقدام بدیع در دستگاه قضا است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، غلامعلی دهشیری در نشست شورای سیاست گذاری جشنواره شعر طنز عدلیه بیان داشت: دادخند، ورود دستگاه قضا است در برگزاری جشنواره طنزی که مسیری را برای اتفاقات فرهنگی در عرصه‌ی ملی به روز قوه قضاییه باز کرده است.

این مقام قضایی، طنز را یکی از زیباترین و موثرترین قالب‌های انتقال پیام دانست و اظهار داشت: شکوفایی استعداد‌های ادبی در حوزه شعر و ادب، تولید محتوا و تولید آثاری ماندگار با موضوع عدلیه علاوه بر انتقال پیام در اطلاع رسانی از جرائم و آسیب‌های اجتماعی می‌تواند در زمینه پیشگیری از وقوع جرم نیز اثرگذار باشد.

وی تصریح کرد: تبیین سختی‌ها و دغدغه مندی‌های دستگاه قضا و همچنین بیان آسیب‌های اجتماعی و راهکار‌های پیشگیری از آن، با استفاده از بهره گیری از ظرفیت شعر طنز یکی از اصلی‌ترین هدف‌های این جشنواره است.

دهشیری افزود: این جشنواره و سایر برنامه‌های اجتماعی دستگاه قضایی، در اجرای سند تحول قوه قضاییه و اجتماعی کردن این قوه و افزایش سرمایه اجتماعی دستگاه قضا صورت می‌گیرد.

گفتنی است اولین دوره جشنواره شعر طنز عدلیه (دادخند) از ابتکارات دادگستری استان یزد در سال ۱۴۰۱ بود که با ارسال ۱۲۴ اثر از ۲۲ استان کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • شعر طنز یک اقدام بدیع در دستگاه قضا است
  • چه تعداد عرضه اولیه، امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • چه تعداد عرضه اولیه امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه
  • جزییات طرح ۱۵ روزه ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی در سطح شهر | کدام مناطق تهران بیشتر معتاد و متکدی دارد؟
  • ببینید | بخش چهارم صحبت‌های مهم رئیس قوه قضاییه در رابطه با آسیب های اجتماعی
  • اصلاح و رفع ۳۱ نقطه حادثه خیز در استان همدان
  • تساوی ذوب‌آهن و آلومینیوم در نیمه اول
  • مرمت پیکره گلی محوطه تاریخی کنارصندل جیرفت