Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@08:00:07 GMT

مسئولان گفتند هیچ مدرسه نفتی در کشور وجود ندارد!

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۸۸۴۳

مسئولان گفتند هیچ مدرسه نفتی در کشور وجود ندارد!

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار حادثه آتش‌سوزی مدرسه پیش‌دبستانی و دبستان اسوه حسنه زاهدان اظهار کرد: مسئولان وزارت آموزش‌وپرورش قول داده بودند تا پایان سال گذشته سیستم گرمایشی تمام مدارس کشور را به سیستم شوفاژی تبدیل کنند، امروز با شنیدن خبر حادثه آتش‌سوزی در مدرسه اسوه حسنه زاهدان شوکه شدیم و نمی‌دانیم چرا آقایان در مجلس گزارش دادند که هیچ مدرسه نفتی در کشور وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مجلس اعتبارات خوبی را برای تبدیل سیستم گرمایشی مدارس از نفتی به شوفاژی اختصاص داده بود، تعجب‌آور است که چرا هنوز مدارس نفتی در کشور وجود دارد، آیا به‌راستی آقایان توان اجرا نداشتند؟

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: چرا در مجلس گزارش غیرواقعی داده‌اند، چرا گزارش‌های آن‌ها گزارش‌های دقیقی نبوده است، این مسئله جای شبهه ایجاد کرده است.

سلیمی گفت: با شنیدن خبر حادثه تن ما لرزید، هنوز که هنوز است داغ حادثه دیدگان شین‌آبادی گوشه دل ملت مانده و از یاد‌ها نرفته است، به‌راستی حادثه تلخ امروز بهت‌آور بود که چرا حادثه شین‌آباد درس عبرتی به مسئولان نشده است.

وی ادامه داد: مجلس در اسرع وقت موضوع را از طریق مسئولان ذی‌ربط پیگیری خواهد کرد، چرا وزارت آموزش‌وپرورش اعلام کرده است سیستم گرمایشی مدارس را تغییر داده‌ایم، اظهارات آن‌ها در مجلس ثبت و ضبط شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: هنوز گزارش و ابعاد این حادثه به‌درستی مشخص نشده است، اما اگر حادثه مربوط به سیستم گرمایشی مدرسه باشد وامصیبتا.

منبع: فردا

کلیدواژه: سلیمی نماینده مجلس مدرسه نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل انس با قرآن در بیش از يک‌هزار مدرسه کرمان

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه شورای اقامه نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بر اساس راهکارهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که تقویت انس با قرآن دانش‌آموزان را یکی از اهداف و رسالت‌های دستگاه تعلیم و تربیت مقرر کرده است، بزرگترین محفل دانش‌آموزی انس با قرآن استان ۱۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در بیش از یک‌هزار مدرسه غیردولتی کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نماز جماعت در مدارس استان با حضور بیش از دو هزار و ۶۰۰ روحانی بر ترویج نماز بین دانش‌آموزان تأکید کرد و افزود: باید تمامی فعالیت‌های پرورشی و تربیتی مدارس در راستای تربیت نسلی متعهد و تمام ساحتی طراحی و تدوین شود.

رضایی با اشاره به شرکت بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز کرمانی در مسابقات قرآن و عترت در سطح مدرسه، منطقه و استان، اظهار کرد: برگزاری این مسابقات نقش مهمی در تربیت نسل قرآنی دارد و مؤثر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان رعایت حجاب و عفاف را در تمامی مراکز و مؤسسات وابسته به آموزش و پرورش ضروری دانست و بر به‌روزرسانی و ابلاغ مجدد منشور حجاب و عفاف مدارس استان در اسرع وقت تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات ساخت پنج باب مدرسه در شهر اردبیل آغاز شد
  • ۴۵۰ چشمه بهداشتی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد
  • مسئولان تلاششان را برای کاهش تورم مضاعف کنند
  • دومین فوتی حادثه آتش سوزی در یک پالایشگاه نفتی
  • دومین فوتی حادثه آتش سوزی ۱۷ اسفند در یک پالایشگاه نفتی
  • آیت‌الله جنتی: امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم
  • آیت‌الله جنتی: امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریع‌تر کشور باشیم
  • آموزش زبان گرجی در مدارس بوئین میاندشت
  • فعالیت بیش از ۱۴۰۰ مدرسه شاهد در کشور / این مدارس باید مصداق تحقق ویژگی‌های سند تحول باشند
  • برگزاری محفل انس با قرآن در بیش از يک‌هزار مدرسه کرمان