Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@20:19:57 GMT

مردم دانش‌آموزان مصدوم را دعا کنند

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۸۸۵۲

مردم دانش‌آموزان مصدوم را دعا کنند

به گزارش وبدا، دکتر طیب قدیمی اظهار داشت: مشکل اصلی ما پیش‌آگهی دشوار سوختگی‌های تنفسی است و مصدومین این سانحه علاوه‌بر سوختگی‌های شدید پوستی، دچار سوختگی گسترده در بافت پوششی مخاط راه‌های هوائی هم هستند.

وی با بیان این‌که تمامی اقدامات موردنیاز توسط تیم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان انجام شده است، افزود: تیم درمانی حاضر در زاهدان متشکل از ۳ نفر فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی، جراح عمومی، فوق‌تخصص مراقبت‌های ویژه، فوق‌تخصص کلیه اطفال، متخصص عفونی و پرستاران دوره‌دیده سوختگی مراقبت‌های لازم را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر قدیمی اظهار داشت: در ویزیت‌هایی که انجام شد و پس از بررسی مدارک پزشکی و جلسه شورای پزشکی که در بیمارستان تشکیل شد، مشخص شد که انتقال، تریاژ و خدمات درمانی و به‌ویژه لوله‌گذاری و مراقبت راه‌های هوائی به‌موقع و علمی انجام شده است.

نماینده و فرستاده وزیر بهداشت با اشاره به ادامه ارائه خدمات مراقبتی در بخش مراقبت‌های ویژه سوختگی توسط تیم درمانی به دانش‌آموزان مصدوم، خاطرنشان کرد: از بروز این سانحه تلخ متاسف و متاثر هستیم و از مردم می‌خواهیم تا برای این دانش‌آموزان دعا کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آتش سوزی زاهدان دانش آموزان مصدوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعضی معلمان استان نذر خدمت انجام می‌دهند

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با بیان اینکه معلمانی در استان داریم که دو سال است نذر خدمت انجام می‌دهند گفت: معلمانی در استان داریم که دو سال است نذر خدمت انجام می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام؛ علی درویشی امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت‌_ در آیین زنگ سپاس معلم در مدرسه ابتدایی شهیده ربابه‌کمالی شهر ایلام ضمن تبریک فرارسیدن هفته مقام معلم و تسلیت فرارسیدن شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) اظهار کرد: در کشورهای جهان معلم منزلت ویژه دارد چرا که همگان فهمیدند برای ایجاد تحول و آرامش در جامعه ابتدا باید معلم متحول و آرامش داشته باشد.

وی افزود: بعضی کشورها بیشتر در حوزه تعلیم و تربیت کار کردند یکی از افتخارات آن‌ها این است که در محله‌ای زندگی کنند که معلمان در آن محل ساکن باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام اضافه: معلم مهد علم و فرهنگ و دانش است، وقتی معلم پاینده باشد کودکان می‌توانند در سطح دنیا درخشش داشته باشند.

درویشی تاکید کرد: معلمان ما سرآمد و تلاشگر هستند و قطعاً حرفی برای گفتن دارند، وقتی این همه معلم خوب در سطح استان داریم بچه‌های ما باید در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی ادامه داد: قدر معلم حتی از پدر هم بالاتر است، زیرا پدران تربیت جسمانی و معلمان تربیت معنوی و روحانی کودکان را برعهده دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام تصریح کرد: هرفعل و انفعال اجتماعی که برای بچه‌ها اتفاق بیفتد از دریچه نگاه معلم صورت می‌پذیرد، زیرا گفتار و رفتار معلمان روی دانش‌آموزان اثر می‌گذارد و این مسئله در فکر دانش‌آموزان به صورت مستقیم و غیرمستقیم نهادینه شده است.

درویشی ادامه داد: دانش‌آموزان مانند خمیری هستند که می‌توان آن‌ها را به اشکال متفاوتی تبدیل کرد پس چه بهتر دانش‌آموزانی تربیت کنیم که اهل تقوی، قرآن، علم و فرهنگ و دانش، اهل ادب و سایر ارزش‌های مادی و معنوی باشند، قطعاً اگر بخواهید هرگونه تحول اجتماعی، فرهنگی، سیاسی در جامعه حاکم شود از طریق معلم میسر می‌شود.

وی با اشاره به فداکاری‌ها و جلوه‌های ویژه و خاص معلمان استان ایلام، گفت: در استان ایلام معلمانی با وجود بیماری سرطان و یا با پای شکسته در سر کلاس درس حاضر شدند تا کلاس و مدرسه تعطیل نشود، معلمانی در استان داریم که دو سال است نذر خدمت انجام می‌دهند و روزانه بیش از ۱۰۰ کیلومتر را در رفت و برگشت به محل کار طی می‌کنند و ذره‌ای چشم داشت مادی ندارند که نشان دهنده شجاعت و ایثار و از خودگذشتگی آن‌ها است.

کد خبر 749332

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • بعضی معلمان استان نذر خدمت انجام می‌دهند
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟