Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کلانتری ۱۴۹ امام زاده حسن (ع) پایتخت از دستگیری سارقی خبر داد که با جعل عنوان دادیار دادسرا از خانه معلم جوان مقدار زیادی طلا و یک کیلو زعفران سرقت کرده بود.

سرگرد محمدرضا ملکوتی رئیس کلانتری ۱۴۹ امام زاده حسن (ع) در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان اظهار داشت:اوایل آذرماه امسال  زن جوانی به همراه مادرش به کلانتری مراجعه کرد و گفت:من معلم هستم و چند سال پیش از همسرم جدا شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدتی قبل از طریق یکی از همکاران با مرد جوانی به نام بهروز آشنا شدم که خود را دادیار یکی از دادسرا‌های شهرستان‌های اطراف تهران معرفی کرده بود. ابتدا قرار بود اگر سؤال حقوقی داشتم از او بپرسم، اما بعد از مدتی ارتباط ما بیشتر شد تا جایی که یک روز بهروز از من خواستگاری کرد. از آنجایی که آدم موجهی بود با او نامزد شدم، اما شب گذشته وقتی به همراه مادرم به عروسی رفتیم بهروز به بهانه‌ای در خانه ماند. در زمان بازگشت متوجه شدیم او ناپدید شده و هرچه طلا و جواهر در خانه بود به همراه یک کیلوگرم زعفران را سرقت کرده است.

سرگرد ملکوتی در ادامه افزود:با طرح این شکایت پرونده‌ای با موضوع سرقت تشکیل و تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه آغاز شد تا اینکه سرانجام مأموران کلانتری با شناسایی مخفی گاه مرد تبهکار صبح روز ۲۵ اذرماه موفق شدند وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند. در جریان بازرسی از مرد جوان مقداری از زعفران‌های سرقتی نیز در جیب او کشف و ضبط شد.

وی در ادامه با بیان اینکه تحقیقات برای مشخص شدن زوایانی پنهان این پرونده همچنان ادامه دارد افزود:خانواده‌ها بدون شناخت کافی از فردی که به تازگی وارد خانواده آن‌ها شده است به او اجازه تنها ماندن از خانه را ندهند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دستگیری میزان ملکوتی کلانتری دادیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر شبکه خبر درباره پیروزی نامزد مسجدسلیمان «ساختگی» است

به تازگی تصویری از قاب شبکه خبر در فضای مجازی منتشر شده که در زیرنویس آن ادعا شده فردی به نام دکتر رضا جباری در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، هفتگل، لالی و اندیکا به پیروزی رسیده است.

بررسی‌های باشگاه خبرنگاران جوان اما نشان می‌دهد که این تصویر به دلایل مختلف ساختگی است.

۱. در ادبیات رسانه از جمله در شبکه خبر، از القاب و عناوینی مانند «دکتر» و «مهندس» برای اشاره به افراد استفاده نمی‌شود.

۲. ابتدا و انتهای خبر مذکور دقیقا در وسط کادر تلویزیون قرار دارد که با توجه به حرکت سریع زیرنویس، شکار جمله کامل خبر توسط عکاس در حین پخش زنده بعید به نظر می‌رسد.

۳. با توجه به تصاویر فوق، شبکه خبر هرگز از این فونت و قلم در زیرنویس اخبار خود استفاده نمی‌کند.

۴. براساس تصاویر موجود در آرشیو تلوبیون، خانم خلجی - گوینده خبر ۲۱ - از زمان برگزاری انتخابات در ۱۱ اسفند تا یک هفته پس از آن تنها یکبار در روز ۱۳ اسفند اجرای این بخش خبری را برعهده داشته که در آن تاریخ نیز رنگ مقنعه ایشان خردلی بوده است. (تصویر فوق)

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ سارق داخل خودرو در یزد
  • اقدامات ماموران کلانتری ۱۱ دراجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی
  • تصویر شبکه خبر درباره پیروزی نامزد مسجدسلیمان «ساختگی» است
  • هشدار‌های پلیس برای سفر‌های نوروزی
  • راه‌های جلوگیری از سرقت منزل در تعطیلات نوروز
  • نکات طلایی دارویی در ماه مبارک رمضان
  • انهدام گروه سارقان زورگیر در خمین  
  • کشف ۱۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی
  • ۱۵۰ کیلو شمش طلا در مرکز مبادله معامله شد
  • ایران ۹۰ درصد زعفران دنیا را تامین می‌کند