Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما کارشناس نظامی یکی از شبکه های رژیم صهیونیستی به سطح بالای ترس و هراس نظامیان این رژیم در رام الله اذعان کرد.
به گزارش گروه خبری قدس، موشه استینمتز کارشناس نظامی شبکه تلویزیونی "کان" اسرائیل گفت: از روز پنج شنبه گذشته یعنی پیش از اجرای عملیات در شهرک "جفعات أساف"، نظامیان تیپ "بنیامین" دستوراتی دریافت کرده بودند که با اسلحه های آماده به شلیک در محل خدمت خود حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش اسرائیل از وقوع عملیات تیراندازی دیگری هراس داشت و از نظامیان خود خواسته بود آماده باشند و به سرعت هر چه تمامتر به هر تیراندازی پاسخ دهند. این مسئله نشان دهنده سطح ترس و نگرانی زیاد نظامیان اسرائیلی در منطقه رام الله است. روز گذشته پس از گذشت یک هفته از عملیات شهرک "عوفرا"، گلوله ای به صورت اشتباهی از اسلحه یکی از سربازان در یکی از مقرهای نظامی این شهرک شلیک شد و ارتش به سرعت تحقیقات را در این زمینه آغاز کرد

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کارشناس نظامي رژيم صهيونيستي قدس اشغالي عوفرا اسرائيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله با برکان مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی لبنان از عملیات جدید خود علیه مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی خبرداد.

در بیانیه حزب الله آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، مبارزان مقاومت اسلامی در ساعت ۱:۰۴ بعد از ظهر امروز شنبه ۱۶ مارس ۲۰۲۴ پادگان رامیم را با موشک برکان هدف قرار دادند.

از سوی دیگر رسانه های وابسته به رژیم صهیونیستی از حمله به مرگلیوت در شمال فلسطین از سمت لبنان خبر دادند.

بر اساس این گزارش، یک هدف نظامی اسرائیلی در حومه شهرک مرگلیوت در اصبع الجلیل از سوی رزمندگان مقاومت لبنان هدف قرار گرفته است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی کرده است.

عملیات‌های حزب‌الله درست یک روز پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی و همزمان با تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه آغاز شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش این رژیم در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6056506

دیگر خبرها

  • ارتش اسرائیل: با بزرگترین مشکل روانی از سال ۱۹۷۳ مواجهیم
  • حمله مقاومت لبنان به محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان صهیونیست
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان صهیونیست
  • حزب الله با برکان مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد
  • تیراندازی در یک شهرک صهیونیست نشین در الخلیل+فیلم
  • تیراندازی در یک شهرک صهیونیست نشین در الخلیل
  • عملیات نیروهای فلسطینی علیه عناصر صهیونیست در کرانه باختری