Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله علوی گرگانی شامگاه سه شنبه در دیدار پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) که در دفتر معظم له برگزار شد، با اشاره به آیه ای ازقرآن کریم اظهار داشت: اگر مسئولین به وظیفه ای که به آن‌ها محول شده است عمل کنند صراط مستقیم به آن‌ها نشان داده می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات کشور و مسئولیت مدیران در این زمینه اافزود: مسئولین برای رفع مشکلات کشور متعهد هستند و در این زمینه نباید از هیچ تلاشی دریغ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرجع تقلید شیعیان گفت: اهل بیت(ع) مردم دار بودند وهمواره برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کردند، اگر مسئولین کمی دلسوز بودند گرانی و مشکلات کشور رفع می‌شد.

بیشتر بخوانید

آیت‌الله علوی گرگانی: دانشجویان زندگی خود را وقف قرآن کریم کنند

فتاح: مستمری مددجویان قبل از حقوق کارمندان کمیته امداد پرداخت می‌شود

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد: رئیس جمهور به من تماس گرفت و گفت اگر امری دارید بگویید که به وی گفتم تلفن را زمین می‌گذارم و ناله‌های مردم را بشنوید که به خاطر مشکلات کشور است.

آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: ملت ایران نجابت دارد که نسبت به مشکلات و گرانی‌ها سکوت کرده است، به مسئولین گفتم که از صبر مردم سواستفاده نکنند و گرانی‌ها را کنترل کرده و مشکلات جامعه را رفع کنند.

وی افزود: از رئیس جمهور و مسئولین می‌خواهم محبت خود را جامعه نشان دهند و مردم مشاهده کنند که وضع کشور تغییر کرده و مشکلات رفع شده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار جمعی از مسئولان و نیرو‌های سپاه شهرستان صومعه سرا، با گرامیداشت دوم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بر لزوم تلاش مجدانه برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم تاکید کرد و افزود: این مهم در بستر وحدت رویه بین مجموع خدمتگزاران و دست اندرکاران حاکمیتی محقق می‌شود.

نماینده‌ی ولی فقیه در گیلان همچنین به تلاش مذبوحانه‌ی دشمنان برای تخریب و سیاه نمایی عملکرد نظام اسلامی اشاره و تصریح کرد: این روند با برجسته کردن دستاورد‌ها و پیشرفت‌های عظیم ۴۵ سال گذشته قابل پیشگیری ست.

امام جمعه‌ی رشت همچنین با اشاره به نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح در قبال اسرائیل غاصب، این دستاورد را مرهون وحدت وهمدلی مجموع نیرو‌های مسلح کشور درظل منویات داهیانه‌ی رهبر معظم انقلاب دانست واضافه کرد: عملیات «وعده‌ی صادق» نقطه‌ی عطفی در روند مواجهه با جنایات ددمنشانه‌ی رژیم کودک کش صهیونیستی بود که هیمنه‌ی اسراییل غاصب را در دنیا شکست.

در ادامه‌ی این دیدار حجت الاسلام و المسلمین جلالی، امام جمعه‌ی صومعه سرا هم گزارشی از روند برگزاری نشست‌های فرهنگ عمومی وقرارگاه عفاف وحجاب در این شهرستان ارایه کرد و تلاش برای حفظ ارزش‌ها را بهترین شیوه‌ی پاسداشت دستاورد‌های نظام و انقلاب دانست.

دیگر خبرها

  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • عملکرد دولت در سیل چابهار موجب دلگرمی و امیدواری مردم شد
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • تقویت زیرساخت های کشاورزی در حوزه جنوب ایلام یک ضرورت است
  • آغاز حضور میدانی و عملیاتی مسئولین استانی و شهری برای رفع مشکلات شهر
  • لزوم همت مضاعف در مسئولان برای تحقق شعار سال