Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-19@06:11:44 GMT

توافق شبانه کاپیتان های استقلال و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۸۸۹۸

یروز برای‌تان از پروژه مشترک رحمتی و سیدجلال نوشتیم و حالا فرصت خوبی است تا قضیه را به طور کامل برای‌تان شرح دهیم. پروژه‌ای بزرگ که قرار است تعداد زیادی نونهال و نوجوان را زیر پوشش خود بگیرد.
سرخابی می‌آید
این پروژه مشترک همان‌طور که دیروز نوشتیم «سرخابی» نام داشته و کاملاً ورزشی است. اساس حرکت فوق بر پایه آموزش اصولی به بازیکنان نونهال و نوجوان بنا نهاده شده است و فعلاً در شهرستان‌ها شعبه‌ای ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تهران دو مجموعه ورزشی برای پیگیری امور مد نظر قرار گرفته که یکی از آن‌ها در غرب پایتخت است و دیگری در حوالی منطقه پاسداران. کار فقط به آموزش دروازه‌بانی محدود نشده و تمام پست‌ها را دربر می‌گیرد.
توافق شبانه کاپیتان‌ها 
سیدمهدی رحمتی و سیدجلال حسینی مدیریت این پروژه را برعهده داشته و تمام کار‌ها را با توافق جلو برده‌اند. کاپیتان‌های استقلال و پرسپولیس یکشنبه شب هم شام را با هم صرف کردند تا آخرین توافقات را نیز انجام بدهند. توافقاتی که صورت گرفت و قرار شد کار‌های اجرایی آن نیز دقیقاً طبق برنامه جلو برود.
اسپانسر مشترک
شرکت ایرانسل که حامی مالی استقلال و پرسپولیس محسوب می‌شود، حمایت از طرح فوق را نیز برعهده گرفته است و به زودی شاهد آغاز کار‌های تبلیغاتی آن در سطح شهر خواهیم بود. البته رحمتی و حسینی تأکید دارند نمی‌خواهند این آکادمی را به یک محل لوکس بدل کنند که فقط خانواده‌های متمول بتوانند بچه‌های خود را ثبت نام کنند بلکه قرار است زمینه برای حضور فرزندان تمام اقشار جامعه در آن فراهم شود.
سه‌شنبه، افتتاحیه؟
به احتمال زیاد مراسم افتتاحیه این آکادمی سه‌شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد و کاپیتان‌های سرخابی در خلال تعطیلات نیم‌فصل پروژه جدیدشان را استارت می‌زنند. البته در صورت فراهم نشدن شرایط، احتمال دارد تاریخ افتتاحیه عوض شده و به زمان دیگری موکول شود، چون نمی‌خواهند هیچ کاری با ناهماهنگی جلو برود.
برای مراسم افتتاح کلی تدارک دیده شده و مهمان در نظر گرفته شده است. از بازیکنان و مدیران ارشد دو باشگاه گرفته تا برخی چهره‌های سرشناس ورزشی. البته قاعدتاً وینفرد شفر و برانکو ایوانکوویچ به دلیل خروج از ایران جهت سپری کردن تعطیلات سال نو میلادی نباید در مراسم فوق حضور داشته باشند.
مربیان استقلالی
کادر فنی این آکادمی هنوز تکمیل نشده است، ولی تعدادی از بازیکنان و مربیان برای کار در مرکز فوق انتخاب شده‌اند. ظاهراً حسین ترابپور، فرزاد آشوبی و حسین کاظمی فعلاً برگزیده شده‌اند، ولی قطعاً طی روز‌های آینده چند مربی پرسپولیسی نیز به این جمع اضافه خواهند شد تا همه چیز بالانس شود.
بی‌ارتباط با تیم‌های پایه‌ای استقلال و پرسپولیس 
در رابطه با این آکادمی، نکته مهم مستقل بودن آن است. پروژه سرخابی وظیفه شناسایی و پرورش استعداد‌ها را برعهده دارد. طبیعی است که افراد برگزیده شده به تیم‌های باشگاهی معرفی خواهند شد، ولی این به معنای آن نیست که تیم‌های پایه‌ای استقلال و پرسپولیس فقط و فقط از طریق این پروژه بازیکن بگیرند و مستقل بودن خود را از دست بدهند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پوشش مد پایتخت استقلال و پرسپولیس استقلال پرسپولیس جامعه تعطیلات ایران سال نو استقلال پرسپولیس سید جلال حسینی سید مهدی رحمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماشاریپوف و اورونوف از ایران رفتند

آفتاب‌‌نیوز :

هفته بیست و یکم لیگ برتر با پیروزی پرسپولیس و استقلال به پایان رسید و لیگ برتر به دلیل برگزاری بازی‌های ملی تعطیل شد. 

دو ملی پوش ازبک تیم‌های استقلال و پرسپولیس بامداد امروز به منظور همراهی تیم ملی ازبکستان در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی راهی این کشور شدند.

ماشاریپوف و اورونوف شب گذشته در جریان دیدار سرخابی‌ها مقابل حریفانشان در ترکیب ثابت استقلال و پرسپولیس قرار داشتند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • استقلال و پرسپولیس در فاز تهاجمی مساوی شدند
  • پشت پرده دعوت نشدن کاپیتان استقلال به تیم ملی ایران
  • واکنش جدید عزت‌اللهی به مذاکره با استقلال و پرسپولیس
  • ماشاریپوف و اورونوف از ایران رفتند
  • عالیشاه: پرسپولیس جای قهر کردن نیست
  • اسبقیان: روند واگذاری استقلال و پرسپولیس آغاز شده است/ عملیات ساخت ورزشگاه جدید در تهران سال آینده آغاز می شود
  • اسبقیان: مشکلی برای صدور مجوز استقلال و پرسپولیس وجود ندارد
  • معاون وزیر ورزش: دولت مجوز واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک ها را داده است!
  • اسبقیان: نگران نباشید، مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس رفع می‌شود
  • تعویض کاپیتان‌های پرسپولیس‌: امید ناامید