Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-19@08:18:19 GMT

خدمت در بسیج ، ایثار است

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۸۹۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان ، حجت الاسلام عرب مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمع رابط و شعب نمایندگی ولی فقیه در حوزه ی 8 امام رضا (علیه السلام) گفت : خدمت در بسیج ایثار است و اینکه جوانان مومن و انقلابی ما از وقت و کار خود هزینه می کنند و بدون هیچ چشم داشتی در بسیج فعالیت می کنند این خود از معجزات انقلاب و نفس مسیحایی حضرت امام خمینی (ره) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و  تأکید کرد به لطف خداوند منان و کوری چشم دشمنان ، انقلاب اسلامی ایران چهلمین سالگرد خود را  باشکوه تر از همیشه جشن می گیرد و مردم انقلابی و غیرتمند ما همچنان پشتیبان این نظام و رهبر هستند.

عرب در ادامه خاطرنشان کرد اگر مسئولین ما به جوانان بسیجی ایمان داشته باشند و کارها را به آنها واگذار کنند بسیاری از مشکلات کشور رفع خواهد شد و این از اول انقلاب تا کنون در صحنه های مختلف به اثبات رسیده است.

وی در پایان از همه ی بسیجیان به جهت خدمت شبانه روزی در بسیج بدون هیچ چشم داشتی تشکر کرد.

 

 

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: خبرگزاری بسیج بسیج نیوز ناحیه مقاومت بسیج امام صادق اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۱۳۵ گروه جهادی چهارمحال و بختیاری برای خدمت رسانی در تعطیلات نوروز

سرهنگ هوشنگ فولادی با اشاره به فعالیت بیش از هزار و ۵۰۰ گروه جهادی در استان، گفت: در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، ۱۳۵ گروه جهادی آماده خدمت رسانی در عرصه‌های مختلف استان هستند.

وی افزود: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز، مقرر شد ۳۴ گروه جهادی در عرصه‌های پزشکی، درمانی، محرومیت زدایی و آموزشی، عمرانی، فرهنگ و معنویت افزایی، اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی، دامپزشکی، خدماتی و توزیع بسته‌های معیشتی، عازم مناطق مختلف به ویژه کمتربرخوردار چهارمحال و بختیاری شوند.

سرهنگ فولادی با اشاره به تداوم جهاد آبرسانی در چهار منطقه استان، افزود: طی قراردادی که با قرارگاه جهادی امام حسن (ع) بسته شد همچنان آبرسانی به نقاط مختلف روستایی فاقد آب شرب ادامه دارد، که از بین ۲۸۳ روستا، آبرسانی به ۷۵ روستا تکمیل شده است و بقیه پیشرفت ۷۰ درصدی دارند.

وی بیان داشت: گروه‌های جهادی در قالب‌های مختلف، پایگاه‌های بسیج محلات، دانش آموزی، دانشجویی، جامعه پزشکی، مهندسین کشاورزی و صنعت و حقوقدانان و اقشار مختلف بسیج در طول سال مشغول فعالیت و خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم هستند.

سرهنگ فولادی اضافه کرد: اولویت فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار، سخت گذر و سپس حاشیه شهر‌ها می‌باشد.

بیشتر بخوانید

ارائه بیش از ۱۰۰ هزار نفر خدمت به مردم در چهارمحال و بختیاری

وی گفت: اعزام گروه جهادی به مناطق محروم، تعمیر و تکمیل مسکن محرومان و مددجویی، تهیه و تأمین جهیزیه برای زوج‌های نیازمند، آبرسانی به روستا‌های فاقد آب شرب سالم و پایدار در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، احداث جاده و کانال‌های انتقال آب به اراضی کشاورزی، ساخت و تعمیرات غسالخانه، مساجد، خانه‌های عالم، نوسازی مدارس و ...، راه اندازی کارگاه‌های اشتغالزایی زودبازده و حمایت از کارآفرینان اقتصاد مقاومتی، گوشه‌ای از اقدامات بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی است.

سرهنگ فولادی بیان داشت: ارائه تسهیلات اشتغالزایی به ۱۰۰۰ نفر تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان و تعمیر و مرمت ۳۰۰ واحد مسکن محرومین و ساخت ۲۲۰ مسکن نیازمندان به همراه اهدای ۶۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های عزتمند استان گوشه‌ای از خدمات بسیج سازندگی می‌باشد.

وی همچنین از راه اندازی صد‌ها صندوق قرض الحسنه خبرداد که منجر به تشکیل تعاونی‌های متعدد گردیده است.

سرهنگ فولادی ادامه داد: ۲۳ کارگاه‌های اشتغالزایی نیز راه اندازی شده که در هر کارگاه متوسط تا ۱۲ نفر مشغول به فعالیت هستند که بیشتر از سرپرستان خانوار می‌باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بسیج یک فرهنگ و یک حرکت فرهنگی است
  • راهیان نور از روش‌های مؤثر تحقق جهاد تبیین و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است
  • درخشش گروه های جهادی خراسان جنوبی در خدمت‌رسانی به مردم
  • ارائه بیش از 100هزار نفرخدمت به مردم در چهارمحال و بختیاری
  • آمادگی 135 گروه جهادی برای خدمت رسانی در تعطیلات نوروز
  • تأکید مدیر کانون‌های خدمت رضوی پایتخت بر گسترش چهارشنبه‌های امام رضایی
  • آمادگی ۱۳۵ گروه جهادی چهارمحال و بختیاری برای خدمت رسانی در تعطیلات نوروز
  • آمادگی ۱۳۵ گروه جهادی برای خدمت رسانی در تعطیلات نوروز
  • آمادگی ۱۳۵ گروه جهادی برای خدمت‌رسانی در تعطیلات نوروز
  • خدمت‌رسانی ۳۴ گروه جهادی در ایام نوروز در چهارمحال و بختیاری