Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران از دینو، فیلم جن زیبا به کارگردانی و فیلمبرداری بایرام فضلی و تهیه‌کنندگی مهرداد فرید با مشارکت و سرمایه‌گذاری، شرکت سینمایی آلتینای ترکیه در سال جاری ساخته شده است. بایرام فضلی در سال 1395 پروانه ساخت این فیلم سینمایی را دریافت کرد، اما با کلید خوردن این فیلم، وزارت ارشاد دستور تغییر بازیگر نقش اول زن این فیلم که ترکیه‌ای بود را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما پس از کشمکش‌هایی فضلی موفق به ادامۀ فیلمبرداری با همان بازیگر شد و بدین صورت توضیح داد که به دلیل سرمایه‌گذاری شرکت ترکیه‌ای امکان تغییر این بازیگر زن وجود ندارد و در همان مرحله اول باید این مخالفت صورت می‌گرفت نه پس از بستن قرارداد مشترک میان طرف ترکیه‌ای با این کارگردان.
این فیلم که محتوای طنز دارد با حضور فرهاد اصلانی، نورگل یشیل‌چای، محرم زینال‌زاده، لیلا زارع، لیلا موسوی، علی جعفری، میثم پویان‌فر و غزل فرید ساخته شده است.
حاشیه‌ها و صحبت‌های مهرداد فرید تهیه‌کنندۀ فیلم جن زیبا
مهرداد فرید در مصاحبه‌ای در ابتدای فیلمبرداری از اهداف و برنامه‌ریزی‌های این گروه به این صورت سخن گفت:
«هم اکنون ما در حال برنامه‌ریزی برای اکران همزمان و گستردۀ فیلم در ایران و ترکیه و چند کشور عربی و کشور آذربایجان هستیم و قصد داریم فیلم جن زیبا را به جشنواره فیلم فجر امسال برسانیم.»
اینطور که از شواهد و صحبت‌های مهرداد فرید بنظر می‌رسد، این تیم تا حدودی به اهداف خود دست یافته و توانسته‌اند وزارت ارشاد را با اهداف خود همسو کرده‌اند. و ما هم امیدواریم که تا زمان اکران نهایی این اهداف به ثمر برسد!
مهرداد فرید در اواسط آذر ماه به علاقمندان این فیلم سینمایی مژده داد، که مراسمی با حضور بازیگران و عوامل فیلم “جن زیبا” در برج میلاد و همینطور در شهر تبریز برگزار خواهد شد. اما در روز 25 آذر ماه مهرداد فرید با به اشتراک گذاشتن فیلمی در اینستاگرام از هواداران به دلیل بوجود آمدن مشکلات غیرقابل پیش‌بینی برای مراسم فرش قرمز این فیلم که قرار بود در تاریخ‌های 27 و 28 آذر ماه در تهران و تبریز برگزار شود عذرخواهی کرد. و به هواداران قول داد که طی 7 تا 10 روز آتی این فیلم اکران و مراسم برگزار شود.
در مورد بازیگر ترکیه‌ای این فیلم نورگل یشیل‌چای بیشتر بدانیم
نورگل متولد سال 1976 در کشور ترکیه است که در سال 2001 از دانشگاه در رشتۀ تئاتر فارغ‌التحصیل شد و در همان سال مشغول به بازی در تئاتر شد. اولین سریال خود به نام «ایکینجی باهار» را با موفقیت پشت سر گذاشت و سپس در سریالهای «عشق و جزا»، «ادامۀ حریم سلطان» «پارامپارچا» و … و همچنین چند فیلم سینمایی بازی کرد و توانست کارنامه‌ای موفق برای بازیگری خود ثبت کند.
این بازیگر از حضور در این فیلم ایرانی بسیار احساس رضایت کرد و در صفحۀ اینستاگرام خود با به اشتراک گذاشتن عکسی از یکی از صحنه‌های فیلم «جن زیبا» اینطور نوشت:
” از همۀ دوستانم در گروه، که به شکل‌گیری شخصیت دلارام کمک کردن خیلی تشکر ‌می‌کنم. همه با هم در پی رویایی زیبا حرکت کردیم. دست همگی درد نکند و کار کردن با شما عالی بود. از مردم اصفهان به خاطر شعور و مهمان‌نوازیشان تشکر می‌کنم. من هم شما را دوست دارم. “
و با به اشتراک گذاشتن عکسی دیگر نوشت:
«یک قاب از بازی من در سینمای محبوبم، ایران» و اما در پایان باید بگوییم، این فیلم قرار است در 5 دی ماه اکران عمومی شود، البته اگر باز هم اتفاق غیرقابل پیش‌بینی گریبان آنرا نگیرد!

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ترکیه بازیگر زن سریال حریم سلطان فیلم بایرام فضلی فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنوان بهترین‌ گلزن سال در دسترس ستاره استقلال

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی، وینگر چپ پای استقلال، به واسطه سیستم مورد نظر جواد نکونام در نیم فصل دوم فرصت چندانی برای حضور در میدان پیدا نکرده اما به احتمال زیاد در بازی با هوادار فرصت حضور در زمین را پیدا خواهد کرد.

مهرداد برخلاف نیم فصل نخست که در 11 مسابقه به عنوان بازیکن ثابت برای استقلال به میدان رفت در نیم فصل دوم در چهار مسابقه به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت و حضور او در ترکیب اصلی تحت تاثیر حضور ماشاریپوف در استقلال قرار گرفته است.

محمدی در بازی رفت مقابل هوادار ستاره استقلال بود و با دو ضربه پای چپ فوق‌العاده 3 امتیاز مهم را برای استقلال به دست آورد به واسطه همین درخشش در بازی برگشت هم شانس حضور دارد تا با انگیزه مضاعف در این مسابقه به میدان برود و انگیزه‌های خود را برای ادامه فصل حفظ کند، جواد نکونام برای حفظ آمادگی بازیکنانش نیاز دارد تا از آنها در مسابقات مختلف استفاده کند، با توجه به حضور پیمان بابایی و آرمان رمضانی در دربی پایتخت به نظر می‌رسد مهرداد محمدی اولویت تعویض او در این مسابقه باشد و از این بازیکن استفاده کند.

مهرداد محمدی با 4 گل به همراه کوین یامگا بهترین گلزن استقلال در لیگ برتر است و اگر فرصت حضور در میدان را پیدا کند و برای این تیم گلزنی کند می‌تواند سال را به عنوان بهترین گلزن این تیم به پایان برساند.

دیگر خبرها

  • عکس| مادر زیبای ارسلان قاسمی، بازیگر سریال چشم باد
  • سکانس جنجالی در سریال امنیتی صداوسیما
  • (ویدئو) صحنه جنجالی در سریال زیرخاکی؛ رابطه پژمان جمشیدی با بازیگر زن!
  • سکانسی که در سریال هفت سراژدها جنجال کرد
  • (تصویر) بزرگ شدن و تغییر قیافه بازیگر نوجوان سریال پایتخت
  • فیلم| چهره بازیگر خردسال سریال خانه به دوش بعد از ۲۰ سال
  • پشت‌پرده سریال آمرلی؛ تصویری جنجالی از مصطفی زمانی با مدل زن عراقی که از شوهرش طلاق گرفته است!
  • عنوان بهترین گلزن سال در دسترس ستاره استقلال
  • عنوان بهترین‌ گلزن سال در دسترس ستاره استقلال
  • قرآن خواندن بازیگر سریال زخم کاری