Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@19:40:01 GMT

زاکربرگ ۱۶میلیارد دلار فقیرتر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۸۹۱۴

به گزارش پارس نیوز، 

بررسی های بلومبرگ نشان می دهد که ثروت خالص زاکربرگ هم اکنون 57 میلیارد دلار است که وی را به ششمین شخص ثروتمند جهان مبدل کرده است. اما زاکربرگ در ابتدای سال جاری میلادی 73 میلیارد دلار ثروت داشت. ثروت زاکربرگ در اواسط ماه جولای به 82 میلیارددلار افزایش یافته بود.

در آن زمان وی وارن بافت را پیش سر گذاشته و به سومین فرد ثروتمند جهان مبدل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله رسوایی های فیس بوک که به شهرت و اعتبار آن ضربه زده و باعث کاهش ثروت زاکربرگ شده می توان به نشت اطلاعات خصوصی کاربران به شرکت های ثالث، هک های متعدد، نقص های فنی منجر به افشای داده های شخصی افراد و غیره اشاره کرد.

رسوایی های فیس بوک تا بدان حد بالا گرفته که به تحقیقات دولت و کنگره آمریکا از این شرکت و نیز احضار شخص زاکربرگ به مجلس نمایندگان امریکا منجر شد. تداوم این روند آینده فیس بوک را در رقابت با رقبای قدرتمند تهدید می کند.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دلار ثروت جهان فیس بوک جهان دلار رسوایی فیس بوک کنگره آمریکا پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه است

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار رئیس سازمان مالیاتی کشور با بیان این مطلب گفت: بخشی از هزینه‌های کشور به ناگزیر باید از طریق مالیات تامین شود، اما باید در اخذ مالیات مراقب نارضایتی مردم بود.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: باید مالیات مودیان به مردم را با شاخص‌های واحدی بررسی کرد تا موج نارضایتی‌ها کم شود.

وی نفت و منابع زیرزمینی را نعمت‌های خدادادی عنوان کرد و گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که نسل‌های بعد هم از این ثروت بهره‌مند شوند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه عنوان کرد و گفت: باید از خام فروشی کالا‌ها پرهیز کنیم و با تبدیل این منابع به دیگر کالا‌ها ارزش افزوده ایجاد کنیم.

وی در ادامه به تلاش دشمنان برای ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان اشاره کرد و افزود: ما با مشارکت مردم می‌توانیم شرکت‌های دانش بنیان را به بالاترین مرتبه آنها برسانیم و این موضوع تنها با همدلی مردم و مسئولان محقق می‌شود.

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های پوشیدنی را متا توسعه می‌دهد
  • منتظر افزایش قیمت همه گوشی‌ها باشیم؟
  • خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه است
  • خطر فقر روزافزون در کمین شهروندان آلمانی
  • مالک گران‌ترین خانه جهان چه کسی است؟
  • عملیات وعده صادق منجر به افزایش اعتماد به نفس مظلومان جهان شد
  • صنعت اسباب بازی، مسئله جدی دانشگاه‌های جهان
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • صادرات مرکبات مازندران به ۱۶ کشور جهان
  • عملیات وعده صادق به تقویت نظم نوین نظامی جهان منجر شد