Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهران حاتمی، سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام، درباره وضعیت کلی لیگ برتر بسکتبال در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: لیگ بسکتبال همیشه پویایی خاص خودش را دارد. خوشبختانه تیم ها هر روز بهتر از قبل می‌شوند و با آمادگی و انگیزه بالا در مسابقات حاضر می‌شوند. امسال نیز بازی‌های خوبی را تا هفته پنجم شاهد بودیم که قطعا در ادامه نیز بازی‌های بهتری را تماشا خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از تعطیلات یک ماهه لیگ خوشبختانه اولین بازی را با برد شروع کردیم. تلاش خواهیم کرد همین روند را ادامه دهیم تا به هدف اصلی خود دست یابیم.

حاتمی درمورد جذب بازیکن خارجی اظهار کرد: در حال حاضر چند تیم این کار انجام دادند و بازیکن خارجی جذب کردند و بدون شک در ادامه نیز این روند توسط تیم‌های دیگر ادامه خواهد داشت ولی در رابطه با تیم پتروشیمی هنوز قطعی نیست و جزو سیاست‌های باشگاه محسوب می‌شود که در صورت صلاح دید بازیکن خارجی جذب کنیم یا خیر. در حال حاضر پتروشیمی 5 بازیکن ملی پوش در اختیار دارد که همه از توانایی و پتانسیل بالایی برخوردار هستند.

سرمربی تیم پتروشیمی بندر امام در پایان درمورد بازی با ذوب آهن در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر بیان کرد: ذوب آهن تیم خوبی است. کادرفنی و بازیکن‌های خوبی دارد. قطعا بازی سختی برای ما خواهد بود بنابراین ما هیچ تیمی را دست کم نخواهیم گرفت و با تمام توانمان برای کسب پیروزی دیگر به مصاف حریف خواهیم رفت.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسکتبال لیگ برتر برنا مهران حاتمی پتروشیمی بندر امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسی دو صحنه مشکوک به پنالتی پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، آخرین دیدار پرسپولیس در سال ۱۴۰۲ با برتری دو بر صفر برابر پیکان به پایان رسید. این مسابقه که قضاوت آن بر عهده کوپال ناظمی بود در شرایطی با این نتیجه همراه شد که گل اول سرخپوشان از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

همچنین در دقایق پایانی نیمه اول نیز یک صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه پرسپولیس رخ داد اما در شرایطی که اعضای تیم حریف اعتقاد به هند داشتند، داور دستور به ادامه بازی داد.

نظرات کارشناسان داوری درباره این صحنه‌ها را در ادامه می‌خوانید:

???? برخورد محمدحسین فلاح و مسعود ریگی (پنالتی- دقیقه ۳۷)

ویدئو: 327690

✅ محمدرضا ابوالفضلی: مدافع پیکان بدون‌ اینکه بتواند برای تصاحب توپ موفق عمل کند و یا آن را دفع کند، با بی‌احتیاطی و با زانوی چپِ خود، به زانوی چپِ مهاجم ضربه وارد کرده و وی را سرنگون میکند. نکته حائز اهمیت این صحنه این است که پای مدافع قبل از برخورد اصلا روی زمین قرار نگرفته بود، لذا با توجه به جای‌گیری و‌ زاویه بسیار عالی داور، پنالتی به درستی اعلام شد.
✅ محمدحسین ترابیان: بازیکن مدافع با پای چپ مانع حرکت مهاجم می‌شود و ران مهاجم را می‌زند و باعث سرنگونی او می‌شود. با توجه با زاویه و فاصله داور به صحنه، اعلام پنالتی تصمیم صحیح داور بود.
✅ ابراهیم میرزابیگی: مدافع پیکان با پای چپ مرتکب خطا می‌شود و پنالتی هم به درستی اعلام می‌شود.

???? برخورد توپ به مهدی ترابی (مشکوک به هند- دقیقه ۴۵+۳)

ویدئو: 327697

✅ محمدرضا ابوالفضلی: این صحنه اصلا پنالتی نیست، چراکه مدافع قصد بازی با توپ از طریق پا را داشت و بعد از کمانه کردن توسط پا، توپ به دستش برخورد کرد. البته این نکته هم قابل توجه است که توپ از همدسته خودِ بازیکن به وی رسید. با این تفاسیر ادامه بازی به درستی توسط داور اعلام شد.
✅ محمدحسین ترابیان: توپ ارسالی توسط مهاجم پس از برخورد به بدن بازیکن مدافع به دستش برخورد می‌کند. در این صحنه مدافع هم قصد دور کردن دست خود از برخورد توپ دارد. ادامه بازی، تصمیم درست داور بود.
✅ ابراهیم میرزابیگی: توپ اول به پای بازیکن پرسپولیس می‌خورد و سپس کمانه می‌کند و با دستش برخورد می‌کند. این برخورد نمی‌تواند خطای هند باشد.

بروزرسانی می‌شود

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | تو بیش از حد مهارت داری کایری اروینگ!
  • نمره قبولی در لیگ و تجدیدی تیم ملی
  • ابراهیمی: فوتبال مثل بسکتبال نیست/ سرخابی ها باید از مالکیت دولت خارج شوند
  • لیگ‌برتر بسکتبال در سال ۱۴۰۲ نمایش قابل قبولی داشت
  • دقیقی: می‌توانستم هزار جور ادا و فیلم دربیاورم
  • کارشناسی دو صحنه مشکوک به پنالتی پرسپولیس
  • وقتی لوییس سوارز خطای هند خودش را به نام بازیکن حریف فاکتور می کند! / فیلم
  • بسکتبال NBA | خط و نشان وریرز برای لیکرز با طعم پلی این
  • چین زدایی راهبرد سیاست خارجی آمریکا
  • بازیکن خارجی پرسپولیس به پیکان رسید