Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد کاظم مومنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وجود اقدامات درمانی پزشکان بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) زاهدان این دانش آموز به دلیل گستردگی سوختگی بالای 90 درصد متاسفانه بامداد امروز جان خود را از دست داد.
وی ادامه داد: روز گذشته براثر آتش سوزی دبستان غیر انتفاعی اسوه حسنه زاهدان چهار دانش آموز دچار آتش سوزی شده به بخش سوختگی این بیمارستان منتقل شدند که 2 نفر از آنان روز گذشته با توجه به شدت سوختگی جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) زاهدان گفت: چهارمین دانش آموز نیز با درجه سوختگی بالا در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان بسر می برد و تلاش پزشکان برای نجات جان وی با قوت ادامه دارد.
به گزارش ایرنا صبح روز گذشته/سه شنبه/ یک واحد آموزشی پیش دبستانی و دبستان غیر انتفاعی در خیابان مصطفی خمینی 23 زاهدان طعمه حریق شد که در آن چهار دانش آموز این مدرسه دخترانه به نام های مونا خسروپرست، صبا عربی، مریم نوکندی و یکتا میرشکار دچار سوختگی بالای 90 درصد شدند که تاکنون سه نفر از مجروحان این حادثه به نام های مونا خسرو پرست، صبا عربی و یکتا میرشکار جان خود را از دست داده اند.
ملک محمد سنجرانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زاهدان در پی حادثه آتش سوزی پیش دبستانی و دبستان دخترانه اسوه حسنه و به منظور ابراز همدردی با خانواده های داغدیده و مصدوم از سمت خود استعفا داد.
به گفته رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان، دادستان عمومی و انقلاب زاهدان حکم بازداشت مدیر و مربی مدرسه را صادر کرده است.
دکتر قدیمی معاون حوزه اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت و درمان به نمایندگی از سوی وزیر سه شنبه شب با سفر به زاهدان بر بالین دانش آموزان حادثه دیده آتش سوزی مدرسه دخترانه این شهر حضور یافت.
همچنین مجتبی زینی وند معاون وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده وزیر به منظور رسیدگی به حادثه آتش سوزی مدرسه دخترانه غیر انتفاعی سه شنبه شب وارد زاهدان شد.
احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان نیز شب گذشته/ سه شنبه شب/ با حضور در بیمارستان امام علی(ع) از دانش آموزان حادثه دیده آتش سوزی مدرسه دخترانه زاهدان عیادت کرد.
پیکر مونا خسرو پرست و صبا عربی 2 دانش آموز فوت شده حادثه آتش سوزی مدرسه غیردولتی اسوه حسنه امروز چهارشنبه از محل مسجد جامع زاهدان تشییع می شود.
7316**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب آتش سوزی بیمارستان دانش آموز دانش آموزان مدرسه منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز

سخنگونی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی وقوع سه فقره آتش‌سوزی در اهواز در مجموع هشت نفر مصدوم شدند.

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در سه حادثه آتش سوزی امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت در اهواز در مجموع هشت نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در اولین حادثه که ساعت ۱۷:۲۵ امروز رخ داد در پی آتش سوزی در منطقه شکاره ۲، سه نفر شامل یک خانم ۲۹ ساله و دو آقای ۲۷ و ۶۱ ساله مصدوم شدند که به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: در حادثه دیگری ساعت ۱۷: ۴۵ امروز حریق منزل مسکونی در کوی علوی منجر به مصدومیت یک آقای ۶۰ ساله شد که به وسیله‌ی آمبولانس به بیمارستان طالقانی برای ادامه درمان انتقال یافت.

اصل شرهانی ادامه داد: انفجار گاز در شرکت تخت فشار آریانا از زیرمجموعه‌های شرکت دعبل خزایی چهار مصدوم آقا ۲۹، ۳۴، ۳۵ و۴۱ ساله برجای گذاشت که با حضور به موقع آمبولانس‌های اورژانس مصدومین به بیمارستان طالقانی منتقل شدند

کد خبر 747352

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • ترمز ناگهانی اتوبوس ۶ دانش آموز را راهی بیمارستان کرد
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • نواختن زنگ سلامت در مدرسه دخترانه رشت
  • جمع‌آوری ۱۰۷ مدرسه کانکسی کرمانشاه تا مهرماه