Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، به منظور انجام عملیات وصل گرم و گازرسانی به کوره های صنعتی روستای اسفشاد شهرستان قاین، گاز مشترکان روستای اسفشاد فردا 29 آبان از ساعت 8:00 به مدت 12 ساعت قطع خواهد شد.
شركت گاز استان از مشتركان واقع در اين مناطق خواست تا تمهيدات لازم در اين خصوص را لحاظ و بمنظور جلوگيري از بروز خطرات و حوادث احتمالي شير اصلي گاز را قطع نمايند و در صورت هرگونه مشكل مراتب را از طريق شماره تلفن 194 به امدادگاز اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شايان ذكر است وصل گاز اين مناطق، پس از پایان عملیات، توسط امداد گاز شهرستان قاین اطلاع رسانی خواهد شد. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خراسان جنوبی گاز قطعی مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌های سنگین ۲۰۰ میلیمتری در خوزستان/ بارندگی ۱۲ ساعته در سه‌شنبه

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی فعالیت سامانه بارشی با هسته‌های بارشی بالای ۲۰۰ میلیمتر خبر داد و گفت: احتمال بارش‌های سنگین در هر نقطه از استان خوزستان وجود دارد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جزئیات فعالیت سامانه بارشی قدرتمند اظهار کرد: این سامانه دارای هسته‌های بارشی بالای ۲۰۰ میلیمتر در ارتفاعات در مناطق شمالی و شرقی است. بیشترین زمان فعالیت این سامانه در مدت ۲۴ ساعت در روز سه‌شنبه است اما شدت بارش در مدت ۱۲ ساعت رخ می‌دهد.

وی افزود: تقریبا از ساعت ۴ صبح سه‌شنبه به مدت ۱۲ ساعت بیشترین میزان بارندگی اتفاق می‌افتد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: رطوبت این سامانه از دریای مدیترانه، دریای سرخ، اقیانوس اطلس و اقیانوس هند تغذیه شده است و رطوبت بسیار خوبی دارد و این شرایط موجب شده است احتمال بارش‌های سنگین در هر نقطه از استان خوزستان وجود دارد.

وی با اشاره به صدور هشدار قرمز بارندگی برای سراسر استان خوزستان گفت: مطمئناً در ارتفاعات شمالی و شرقی بارش‌های بسیار خوب و سنگینی رخ می‌دهد. در دیگر نقاط نیز از جمله مرکز و بخش‌هایی از جنوب خوزستان، انتظار بارش‌های ۵۰ میلیمتر و بالاتر در بازه زمانی کم وجود دارد.

سبزه‌زاری گفت: این سامانه را نمی‌توان با سامانه‌ای که منجر به سیل سال ۹۸ شد مقایسه کرد. در سال ۹۸ دو سامانه قدرتمند و هر کدام با هسته بارشی ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیمتر با فاصله سه روز داشتیم. از سوی دیگر بیشتر بارش‌ها در حوضه‌های بالادست و در محدوده سدها رخ داد و حدود ۱۵ میلیارد مترمکعب آب از استان‌های مجاور وارد استان خوزستان شد اما این سامانه شاید بتواند ۳ تا ۵ میلیارد مترمکعب آب وارد سدها کند و بیشتر، در استان خوزستان فعال است نه در حوضه‌های بالادست.

وی با اشاره به پیش‌بینی احتمال تداوم بارندگی‌ها در فروردین‌ماه در خوزستان افزود: با بارندگی این سامانه، کم‌آبی سد کرخه جبران نمی‌شود و شاید به نصف ظرفیت هم نرسد اما احتمال پر شدن سد دز وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بارش خوبی نیز نصیب سدهای حوضه رودخانه کارون خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های سنگین ۲۰۰ میلیمتری در خوزستان/ بارندگی ۱۲ ساعته در سه‌شنبه
  • قطعی برق در ۴ شهرستان گیلان
  • برق بعضی مناطق ۴ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • کامیون حامل مرغ زنده فاقد مجوز در قاین توقیف شد
  • توقیف کامیون حامل مرغ زنده فاقد مجور در قاین
  • آشنایی با موزه سیر تاریخ تمدن خراسان جنوبی
  • قطعی گاز در چند منطقه شهرستان رودبار
  • قطعی ۲ ساعته برق در ۲ شهر گیلان
  • سفری ۳۶ ساعته برای کربلایی شدن
  • پیدا شدن جنازه فرد مفقود شده در ارتفاعات روستای بادخور شهرستان قوچان