Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-19@06:13:18 GMT

«شنبه‌های انقلاب» به ادیان توحیدی رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۸۹۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سی‌وششمین نشست شنبه‌های انقلاب با موضوع «انقلاب اسلامی و چهار دهه همبستگی و همدلی پیروان ادیان توحیدی» روز شنبه اول دی‌ماه ۱۳۹۷ با حضور نمایندگان ادیان توحیدی و مسئولان کشوری و لشگری در تالار ایوان شمس برگزار می‌شود.

 

این برنامه در ادامه برنامه‌های پویش مردمی شنبه‌های انقلاب برگزار می‌شود که در آن نمایندگان مسیحیان آشوری و ارمنی، نماینده زرتشتیان و نماینده کلیمیان سخنرانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این نشست جایگاه ادیان توحیدی، دکترین انقلاب اسلامی، ارتقاء وضعیت حقوقی اقلیت‌های دینی پس از انقلاب اسلامی، نقش انقلاب در تحقق همدلی و همبستگی با پیروان ادیان الهی دیگر تشریح خواهد شد.

تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای ادیان توحیدی از دیگر آیتم‌های این برنامه‌ است که با حضور جمعی از پیروان این ادیان از ساعت ۹ تا ۱۲ روز شنبه ۱ دی‌ماه ۱۳۹۷ در تالار ایوان شمس تهران به نشانی بزرگراه شهید گمنام تقاطع بزرگراه کردستان برگزار می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع از حقوق ملت وظیفه همگانی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام محمد بارانی در جمع مردم روزه دار رودان اظهار داشت: نظام استعمار و استکبار غرب با محوریت آمریکا هیچ‌گاه ایران اسلامی را رها نخواهد کرد و همواره به دنبال ضربه زدن به ملت ایران و انقلاب اسلامی‌ خواهد بود، زیرا ماهیت جمهوری اسلامی منطبق با سیاست و تمدن غرب نیست اما باید بدانند ملتی که هویتش عاشورایی است هیچ‌گاه زیر بار ظلم و ستم نخواهد رفت.

وی با اشاره به بسیج همه امکانات دشمن برای ضربه به ملت ایران و انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دشمن را نباید نادیده گرفت و از آن غفلت کرد، اما این دشمنی‌ها نباید حجابی برای نادیدن ضعف‌های داخلی باشد زیرا دشمن مگسی است که بر زخم کثیف می‌نشیند، لذا مسئولان باید همت کنند و نگذارند این زخم‌ها به وجود بیاید یا ادامه پیدا کند و اگر این اتفاق بیاید آمریکا و بزرگ‌تر از آمریکا نیز هیچ غلطی نمی‌تواند بکند
 
حجت الاسلام بارانی با تأکید بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان گفت: مومنین و مردم خصوصا مسافران نوروزی جایگاه و احترام ماه مبارک رمضان را حفظ کرده و از کارهایی که خلاف تکریم این ماه بزرگ است، خودداری نمایند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • دوگانه سازی و ایجاد تفرقه جبهه مؤمن به انقلاب را تهدید می‌کند
  • دفاع از حقوق ملت وظیفه همگانی است
  • جهاد امری فطری برای عموم موجودات است/جهاد اسلامی ماهیت توحیدی دارد
  • بیت المقدس پیوسته مورد علاقه و احترام همه ادیان بوده و هست
  • بیان دیدگاهها و برنامه های نمایندگان منتخب اصفهان در خانه انقلاب اصفهان
  • تأکید مدیر کانون‌های خدمت رضوی پایتخت بر گسترش چهارشنبه‌های امام رضایی
  • ۵۶۰ اثر به جشنواره داستانک ملی فلسطین در لرستان ارسال شد
  • کمک رهبر معظم انقلاب اسلامی برای آزادی زندانیان نیازمند
  • درباره سند ملی موسیقی چه می‌دانید؟
  • پیام رمضانی واتیکان؛ تشویق به همکاری برای صلح جهانی