Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج،  ۸ هزار جلد قرآن کریم از محل نذورات و موقوفات مردم برای چاپ قرآن و در راستای طرح «نذر بهشتی» توسط سازمان چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی به چاپ رسید.

 

توسعه نذورات و موقوفات قرآنی در آستان امام هشتم

این اقدام ارزشمند در راستای طرح «نذر بهشتی» اتفاق افتاد که طی آن زائران حرم نورانی امام رضا(ع) در راستای توسعه فرهنگ نذر و وقف قرآن کریم با هر میزان توانایی مشارکت می‌کردند و از محل همین طرح نورانی ۸ هزار جلد قرآن کریم چاپ و تحویل آستان قدس رضوی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند نذورات خود را برای استفاده در آستان امام هشتم و یا دیگر اماکن متبرکه وقف کنند.

استفاده از ظرفیت‌های مختلف برای رونق طرح نذر بهشتی

برای رونق و تبلیغ بهتر طرح نذر بهشتی از فرصت‌های مختلفی از جمله فضای مجازی و سامانه پیامکی آستان قدس، اجتماع بانوان فاطمی، فروشگاه‌های محصولات رضوی، موکب‌های استقبال از زائرین پیاده امام رضا(ع)، پایانه‌های مسافربری و راهپیمایی روز شهادت امام رضا(ع) استفاده و از این برنامه‌ها در راستای ترویج فرهنگ وقف و نذر قرآن استفاده شد.

راه‌های مشارکت در طرح

علاقه‌مندان به انجام «نذر بهشتی» می‌توانند با مراجعه به دفاتر نذورات حرم امام رضا(ع) یا با شماره‌گیری کد دستوری #۸* و یا مراجعه به سامانه نذر و وقف رضوی به نشانی nazr.razavi.ir نذورات خود را پرداخت کنند. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند نذورات خود را از طریق شماره حساب ۸۱۳۰۲۲۱۲۸۱ با شناسه واریز ۲۲۳۰ بانک ملت شعبه آستان قدس رضوی پرداخت کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نانوایی دائمی اطراف حرم مطهر رضوی احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، بخشعلی بیاتی صبح دوشنبه در اولین نشست خبری قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زائرین خراسان رضوی اظهار کرد: ۸ نانوایی سیار در اطراف حرم جانمایی شده است و قرار است دو نانوایی دیگر در اطراف حرم مطهر رضوی با همکاری آستان قدس احداث شود.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره صمت خراسان رضوی با اشاره به اینکه سرقفلی یک مغازه در اطراف حرم چند ده میلیارد تومان است، همراهی آستان قدس در این امر بسیار مناسب است.

وی گفت: بازرسی‌های انجام شده از اصناف از ۱۵ تا ۲۷ اسفند گفت: ۶ هزار و ۵۵۲ بازرسی انجام شده و ۹۴۳پ رونده تشکیل شده است همچنین ۱۴ درصد واحدها تخلف داشتند و ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده ۱۸۰ میلیارد تومان بوده است.

بیاتی تعداد شکایات زائران را تاکنون ۱۳۲ مورد عنوان کرد و ادامه داد: زائران باید به حق خودشان برسند و اگر وجهی از آنان زائل شده بازگشت و تا امروز ۴۵۰ میلیون تومان برگشت داده شده که بیشترین آن مربوط به یک واحد اقامتی با مبلغ ۱۶۸ میلیون تومان بوده است.

کد خبر 6058065

دیگر خبرها

  • برنامه‌های موزه آستان قدس رضوی در ایام رمضان و نوروز
  • ۲ نانوایی دائمی اطراف حرم مطهر رضوی احداث می‌شود
  • برگزاری مسابقه بزرگ «امام رضایی شو» به همت آستان قدس رضوی
  • اجرای طرح دختران ماه برای دختران روزه اولی در شهرضا
  • برنامه‌های ویژه سال تحویل در حرم مطهر رضوی
  • توجه به مسائل فرهنگی راهبرد جدید آستان قدس رضوی
  • توجه به مناطق محروم توسط آستان قدس رضوی 
  • اعلام برنامه‌های ویژه تحویل سال نو در حرم رضوی
  • پخش ۴۵ ساعت برنامه رادیو و تلویزیونی در حرم مطهر رضوی
  • گسترش روزافزون حافظان قرآنی را از برکات انقلاب اسلامی است