Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@17:15:48 GMT

لحظه وحشتناک حمله مار شاه‌کبری به مرد جوان! +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۸۹۹۶

لحظه وحشتناک حمله مار شاه‌کبری به مرد جوان! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد جوان تایلندی از حمله یک مار شاه‌کبری با خوش‌شانسی جان سالم به در برد. در حالی که "یوتاپونگ چابوده" در حال اجرای نمایش با این شاه‌کبری برای تعدادی از تماشاگران بود، ناگهان مورد حمله غافلگیرانه این مار قرار گرفت. این حادثه در تاریخ 7 دسامبر و در منطقه "پوکت" تایلند رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ویدئویی که منتشر شده، مشاهده می‌شود این مار خطرناک ناگهان نیش‌های خود را به بازوی چپ این مرد جوان فرو می‌کند. یوتاپونگ 35 ساله که از حمله این شاه‌کبری شوکه شده بود، آن را رها و به گوشه‌ای فرار کرد. لحظاتی بعد و با ورود زهرمار به جریان خون مرد جوان، در حالی که او بیهوش می‌شود، روی زمین می‌افتد. او پس از انجام عملیات CPR در محل حادثه، بلافاصله به نزدیکترین بیمارستان منتقل می‌شود و پزشکان با تزریق پادزهر موفق شدند جانش را از مرگ حتمی نجات دهند.

یوتاپونگ شب حادثه پس از بهبودی حالش از بیمارستان مرخص شد. او در این باره گفت: "من بارها توسط مار گزیده شدم اما هیچ وقت مانند این اتفاقی که برایم افتاد، دچار آسیب نشدم. من احساس خفگی می‌کردم و بعد بیهوش شدم."

او افزود: "این مار یک مار شاه‌کبری بود که در جنوب تایلند یافت می‌شود و نیش آن بسیار قدرتمند است. این مار غیرقابل پیش بینی، یک هیولا و بسیار قوی‌تر از بقیه مارهاست. من خیلی خوش‌شانس بودم، چون بیمارستان نزدیک بود و  پادزهر بسیار زود به من تزریق شد. در غیر این صورت مرگ من حتمی بود."

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

غافلگیری مرد جوان با حمله مار شاه‌کبری!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تایلند وحشتناک ترین ها حوادث حمله حیوانات مار کبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) تمرینات پای وحشتناک هادی چوپان

هادی چوپان که پس از قهرمانی و نایب قهرمانی در مستر المپیا قهرمان مسابقات بزرگ آرنولد کلاسیک آمریکا و انگلیس هم شده با انتشار یک استوری جدید نشان داد که اکنون خود را برای مستر المپیای ۲۰۲۴ آماده می‌کند.

بسیاری از کارشناسان و صاحب‌نظران معتقدند هادی چوپان در مستر المپیای امسال که در مهر ماه برگزار می‌شود به راحتی قهرمان خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


منبع: همشهری

دیگر خبرها

  • مدیر کل آژانس اتمی: حمله به تاسیسات هسته ای کشورها یک اشتباه وحشتناک است که تبعات بسیار جدی دارد/ از طرف های درگیر ( ایران و اسرائیل) خواستیم که خویشتن داری نشان دهند
  • (ویدئو) تصاویری از سیل وحشتناک در عمان
  • (ویدیو) تمرینات پای وحشتناک هادی چوپان
  • جنایت وسط خیابان گاندی بعد از مشاجره؛ قتل یک زن با ۲۰ ضربه چاقو
  • جزئیات قتل وحشتناک نوه به دست مادربزرگ سنگدل
  • جنایت در خیابان گاندی | قتل زن جوان با ۲۰ ضربه چاقو
  • ژنرال بازنشسته اسرائیلی: حمله ایران، وحشتناک است
  • آتش‌سوزی وحشتناک جنگل‌ها در چین
  • جزئیات ۲ حادثه مرگبار در پایتخت
  • وقوع سیل وحشتناک در جنوب غرب روسیه | ۱۳۰ هزار نفر بی خانمان شدند