Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-01@22:53:45 GMT

کارلوس کی روش گزینه هدایت منچستریونایتد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۹۰۲۷

کارلوس کی روش گزینه هدایت منچستریونایتد

نام سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در بین گزینه‌های جایگزینی خوزه مورینیو دیده می‌شود.

به گزارش شریان نیوز،  پس از نتایج ضعیف خوزه مورینیو همراه با منچستریونایتد در لیگ برتر جزیره و اختلاف 19 امتیازی با لیورپول صدرنشین، مسئولان باشگاه منچستریونایتد، مورینیو را اخراج کردند. یونایتد در این فصل لیگ جزیره تنها 7 پیروزی به دست آورد که از ضعیف ترین آمار شیاطین سرخ در چند سال گذشته محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رابطه بین مورینیو با بازیکنان و مدیر اجرایی یونایتد نیز خراب شده بود و به همین دلیل مسئولان باشگاه تصمیم گرفتند تا با مربی پرتغالی قطع همکاری کنند. آقای خاص فوتبال در دو فصل که سرمربی یونایتد بود، موفق شد قهرمانی لیگ اروپا، لیگ اتحادیه و کامیونیتی شیلد را به دست آورد و در فصل گذشته نیز نایب قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد و حالا پس از اخراج او از 5 نفر به عنوان گزینه های اصلی جانشینی مورینیو نام برده می شود که یکی از آنها کارلوس کی روش است.

فاکس اسپورت با انتشار گزارشی گزینه های جانشینی خوزه مورینیو در منچستریونایتد را اعلام کرد که 5 نفر هستند. 

1 - استیو بروس 2 - گری نویل 3 - کارلوس کی روش 4- پل اسکولز 5 - مایکل کریک

این رسانه درباره کی روش پرتغالی که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است، نوشته است: اگر بخواهید از روی تجربه انتخاب کنید، کی روش شاید بهترین گزینه باشد. او دستیار الکس فرگوسن و یکی از بخش های تاریخ منچستریوناید است. او سرمربی رئال مادرید و تیم ملی پرتغال بود و اکنون هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده دارد.

همچنین رسانه ایندیپندنت با انتشار گزارشی دیگر تاکید کرد که کی روش گزینه مناسبی برای هدایت منچستریونایتد است اما از بلان و پوچنتینو به عنوان گزینه های اصلی نام برد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۹۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل سریالی در دام پلیس| او قربانیایش را در بزرگراه رها می‌کرد

همشهری‌آنلاین _ حوادث: به نقل از فاکس نیوز، در آخرین روزهای زمستان سال گذشته، با کشف جسد زنی ۴۱ ساله به نام فتیا فلاورز، در تقاطع جاده تروارتون و هارل در فلوریدا، یک پرونده جنایی پیش روی کارآگاهان پلیس قرار گرفت. پزشکی قانونی اعلام کرد که ابتدا به این زن تجاوز شده و بعد بر اثر ضربه‌ به گردن و خفگی، به قتل رسیده است.

پلیس تحقیقات خود را برای پیدا کردن قاتل آغاز کرد تا اینکه حدود یک ماه بعد جسد زنی ۴۴ساله به نام نیکول دانیلز در همان تقاطع پیدا شد.

پزشکی قانونی اعلام کرد که این جنایت نیز مشابه جنایت قبلی است. پلیس فلوریدا مطمئن شد که با یک قاتل سریالی روبه‌رو است و جست‌وجو برای شناسایی او وارد مرحله‌ای تازه شد.

در تحقیقات پلیسی مشخص شد هر دو قربانی از منطقه اورلاندو شرقی هستند، هر دو سابقه مصرف مواد مخدر داشتند و هر دو با مردان غریبه زیادی در ارتباط بودند.

در طول تحقیقات، کارآگاهان با زنانی صحبت کردندکه فتیا و نیکول (مقتولان) را می شناختند. در جریان این تحقیقات معلوم شد که هر دو مقتول آخرین بار در حالی دیده شده بودند که سوار یک کامیون سفید رنگ شدند.

با این سرنخ پلیس توانست از طریق دوربین‌های بزرگراه، تصویری از کامیون مورد نظر را پیدا کنند. کارآگاهان بعدا متوجه شدند که این کامیون متعلق به مردی به نام کارلوس یدیل بائزنیوز است. در ادامه نیز معلوم شد که کارلوس قصد فروش کامیونش را دارد.

پلیس مطمئن شد که قاتل کسی جز کارلوس نیست و وی حالا قصد دارد از شر آن کامیون خلاص شود تا شناسایی نشود.

در حالی که تحقیقات برای دستگیری این مرد ادامه داشت، ‌ او روز جمعه گذشته، توسط پلیس بزرگراه به دلیل نداشتن گوهینامه دستگیر شد.

کارلوس بعد از دستگیری درباره قتل‌هایی که مرتکب شده بود تحت بازجویی قرار گرفت و به قتل دو زن اعتراف کرد و گفت که قصد داشته زنان روسپی را به قتل برساند و به همین دلیل این دو زن را سوار کامیون خود کرده و بعد از تجاوز، هر دو را به قتل رسانده است.

روز شنبه جان مینا، کلانتر اورنج کانتی گفت: پلیس با دستگیری این مرد، مانع تبدیل شدن او به یک قاتل سریالی پرکار شد. به گفته وی، احتمال دارد که کارلوس زنان دیگری را هم به قتل رسانده باشد که تحقیقات در این باره ادامه دارد. بر اساس این گزارش، مرد جنایتکار در حال حاضر در زندان اورنج کانتی به سر می‌برد و به زودی محاکمه خواهد شد.

کد خبر 848471 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها ایالات متحده آمریکا حوادث جهان قتل - قاتل

دیگر خبرها

  • کنایه مورینیو به رم: مردم از من انتظار برد با تیم‌هایی را دارند که برای قهرمانی ساخته نشدند!
  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است
  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • قاتل سریالی در دام پلیس| او قربانیایش را در بزرگراه رها می‌کرد
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم