Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری شامگاه روز گذشته، 27 آذرماه در جلسه هم‌اندیشی تکمیل زائرسرای استان در مشهد که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و جمعی از مسئولان در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، با اشاره به پیشرفت 30 تا 40 درصدی این پروژه، گفت: اسکلت و زیرسازی این زائرسرا کامل شده و آماده توکاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی میزان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل زائرسرای استان در مشهد را حدود 16 تا 20 میلیارد تومان دانست و افزود: باید از ظرفیت‌های سایر دستگاه‌هایی چون مانند کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره‌کل راه و شهرسازی، شهرداری و سازمان برنامه و بودجه در تکمیل این پروژه استفاده کرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه با توجه به اینکه ساخت این زائرسرا یک پروژه دولتی نیست و نمی‌توان برای آن ردیف بودجه‌ای در نظر گرفت، اظهار کرد: باید از ظرفیت‌های خیرین و بودجه‌ای غیرمستقیم عمرانی در ساخت این زائرسرا بهره‌مند شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه زائرسرای استان در شهر مشهد، بلوار ولایت، ولایت 10، گلریز هفت واقع است، گفت: این پروژه اسفندماه 1393 کلنگ‌زنی شد و مطالعات ژئوتکنیک آن برای تهیه نقشه‌های اجرایی ساختمان در اردیبهشت 94 انجام گرفت.
مجید نظری با اشاره به افزایش سطح این پروژه از 40 درصد به 80 درصد، افزود: زائرسرای استان در مشهد مساحتی 700 مترمربعی دارد که شامل هشت طبقه و 170 تخت است و در هر طبقه پنج سوئیت احداث می‌شود.
وی با بیان اینکه زیربنای این پروژه چهار هزار و 480 مترمربع است و تاکنون حدود 2 میلیارد و 500 میلیون تومان برای ساخت آن هزینه شده است، اظهار کرد: با توجه به نوسانات اخیر و افزایش قیمت مصالح و اجرای تجهیزات باید برای تکمیل این زائرسرا برآورد هزینه‌ای جدیدی شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا چهارمحال و بختیاری زائرسرای امام رضا مشهد زائران خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۹۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛  رئیس پلیس راه استان از لغزندگی محور‌های شهرکرد، کیار، سامان، فارسان، بن، اردل، لردگان، بروجن و کوهرنگ و گردنه های استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون تمامی جاده‌های این استان باز و تردد در آنها روان است.
سرهنگ نوربخش افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • دستگاه بلوک زنی
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری
  • سرعت ساخت در پروژه‌های خیرساز بیشتر و هزینه‌های آن کمتر است
  • چرا در پروژه ها از سینی کابل گالوانیزه برق استفاده می کنند؟
  • مدرسه‌سازی یکی از صدقه‌های جاریه است
  • وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • شناسایی ۱۱۲ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری
  • پیشرفت ۵۵ درصدی زائرسرای استان مرکزی