Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سرهنگ احمد شمسی مسئول بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت و دبیر مجمع شورای هیئت اندیشه ورز استان کرمان در نشست سالانه مجمع بسیج پیشکسوتان با بیان اینکه بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت متشکل از پاسداران و سایر نیروهای مسلح بازنشسته کشور است که در ساز و کار بسیج برای ادامه خدمت به کشور اعلام آمادگی کرده‎اند، گفت: تاکنون 3800 نفر از بازنشستگان سپاه پاسداران و سایر نیروهای مسلح جذب بسیج پیشکسوتان استان شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امسال تصمیم داریم ۲۰ درصد از بازنشستگان سایر نیروهای مسلح را جذب و سازماندهی کنیم، گفت: با وجود استقبال و اعلام آمادگی بازنشستگان، به دلیل وابستگی آنان به ساختارهای منظم و کلاسیک نظامی، منتظر دستور رده‌های سلسله مراتب هستیم.

سرهنگ شمسی گفت: هم اکنون در شهرستان ها 80 حلقه صالحین بسیج پیشکسوتان وجود دارد که ما از آن ها به عنوان هیئت قرآنی نام می‌بریم.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با هدف تشکیل سازمان بسیج پیشکسوتان بیان داشت: پس از اتفاقات سال 88، جمع زیادی از بازنشستگان سپاه برای کمک به کشور احساس تکلیف کرده و طی نامه‌ای به مقام معظم رهبری، خواستار ایجاد روشی برای حفظ ارتباط آن ها با سپاه شدند.

مسئول بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت افزود: پس از صدور فرمان مقام معظم رهبری در این رابطه، فرماندهی سپاه پاسداران دستور تشکیل سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت را صادر کرد.


وی در رابطه با فعالیت‌های این سازمان تصریح کرد: برقراری ارتباط مستقیم بازنشستگان با سپاه، فعالیت در بخش‎های فرهنگی و مشاوره‎ای، دادن مشاوره به فرماندهان سپاه در حوزه دفاعی و امنیتی، کمک به تولید متون دفاعی و امنیتی، فعال شدن در محیط‎ های اجتماعی و حتی سیاسی و تدریس درس آمادگی دفاعی در مدارس از جمله فعالیت‏ های اعضای این سازمان است.
در پایان این جلسه بیانیه صادرشده از سوی مجمع قرائت شد.

نشست سالانه استانی بسیج پیشکسوتان امروز با حضور اعضای سازمان در استان، مسئولان هیئت اندیشه ورز بسیج پیشکسوتان استان در مراکز شهرستان ها، مسئولان سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگان نیروهای مسلح و کانون‎های بازنشستگی آجا، ناجا و ودجا در کرمان با اهداف ایجاد هماهنگی در حوزه‎های عمومی، بخشی و تخصصی و همچنین بهینه‌سازی روش‌های کار سازمانی برگزار شد.


انتهای پیام/س

 

برگزاری نشست سالانه استانی بسیج پیشکسوتان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۹۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح

دریافت 20 MB کد خبر 6085301

دیگر خبرها

  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 
  • دیدار مدیرکل انتقال خون یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان 
  • با تشکیل سپند شاهد پیشرفت فناوری‌های نو و بدیع در نیروهای مسلح خواهیم بود
  • فیلم| توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح
  • ۷ مصوبه مهم مجلس برای فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی
  • توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • سپند از امتیاز صنایع دفاعی و شرکت‌های دانش‌بنیان برخوردار می‌شود