Web Analytics Made Easy - Statcounter

لاسینا ترائوره گزینه تازه استقلال در خط حملهبه گزارش بلاغ،ایرادی که درباره ترائوره گفته می‌شود، کارنامه ضعیف او در یک‌سال گذشته است اما یادتان نرود قیمت بازیکنی که در شش ماه یا یک فصل گذشته در لیگ فرانسه بازی کرده و یا تعداد قابل توجهی گل زده باشد، بسیار بالاست.  

درباره رزومه لاسینا ترائوره ، گزینه تازه استقلال در خط حمله، حضور در اورتون، زسکا و موناکو را دست کم نگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با سرچ در یوتیوب کلی ویدیو از او پیدا می‌شود و سبک بازی‌اش شبیه لوکاکو است. یک بازیکن سرشناس که در لیگ برتر انگلیس، روسیه و فرانسه حضور داشته. استقلال به چنین خریدهایی نیاز دارد منتهی نه با هجوم هواداران به پیج گزینه‌های مورد نظر در اینستاگرام و بازارگرمی الکی و افزایش قیمت بازیکن!

البته سوال اصلی: آیا استقلال پول این خریدها را دارد؟

ایرادی که درباره لاسینا ترائوره گفته می‌شود، کارنامه ضعیف او در یک‌سال گذشته است اما یادتان نرود قیمت بازیکنی که در شش ماه یا یک فصل گذشته در لیگ فرانسه بازی کرده و یا تعداد قابل توجهی گل زده باشد، بسیار بالاست. مثلا برای نیم‌فصل حداقل یک میلیون دلار (کم گفتم) آن هم برای زندگی در ایران. پس منتظر بازیکنی نباشید که در لیگ فرانسه فیکس و کلی گل زده باشد و با مبلغ پایین به ایران بیاید.

تیام در آنالیز اولیه اصلا خوب نبود. سابقه حضور در یوونتوس را یدک می‌کشید اما در ماه‌های قبل از حضور در استقلال تقریبا تعطیل بود! همین الحاجی گروه، پیش از حضور در استقلال در لیگ سوئد پایش به گلزنی باز بود اما نتیجه نهایی را همه دیدیم.

آنالیز اصلی و دقیق را شفر باید انجام دهد. با بررسی فیلم‌های نود دقیقه‌ای و باحوصله و مشورت‌هایی که به نویمایر و گرو ختم نشود!

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۹۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه عجیب درمورد نیمکت‌نشینی ستاره برزیلی استقلال | بگذارید باور نکنیم!

به گزارش همشهری‌آنلاین، یکی از اتفاقات عجیب این هفته‌های استقلال، نیمکت‌نشینی رافائل سیلواست. مدافع برزیلی که یک دوره جدا شده بود، از نیم‌فصل دوباره به جمع آبی‌ها پیوست و اتفاقا از نظر فنی هم به تیم کمک کرد. با این حال از یک جا به بعد به شکلی عجیب شاهد نیمکت‌نشینی او در این تیم بودیم. طبیعتا نیمکت‌نشینی ناگهانی بازیکنی که از نظر فنی نوسان زیادی هم نداشته، عجیب است.

در همین راستا حدس زده می‌شود یکی از دلایل تصمیم اخیر نکونام، تمجیدهای علی خطیر از سیلوا بوده باشد. مدیرعامل استقلال به تازگی از اینکه او را با وجود پرونده قدیمی به ایران کشانده به‌عنوان یک دستاورد یاد کرده بود و حالا می‌گویند نکونام که با خطیر اختلاف دارد به همین دلیل سیلوا را نیمکت‌نشین کرده است. یعنی لجبازی در این حد؟ کاش این یکی واقعا درست نباشد.

کد خبر 844820 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • خارجی های تراکتور رضایت دادند؛ بازگشت قربان بردیف به تبریز!
  • ستاره سابق فرانسه ول‌کن امباپه نیست!
  • پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات
  • خبر عجیب در مورد سرپرست استقلال که تایید نشد
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!
  • (عکس) حادثه دلخراش برای ستاره‌ی سابق استقلال
  • آمار عجیب ستاره سابق پرسپولیس در لالیگا دو
  • تمجید ویژه هافبک سابق استقلال از ستاره ازبک!
  • رئیس جمهور فرانسه، رئال مادرید را تهدید کرد!
  • شایعه عجیب درمورد نیمکت‌نشینی ستاره برزیلی استقلال | بگذارید باور نکنیم!