Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@20:30:27 GMT

سومین کودک مصدوم آتش سوزی دبستان در زاهدان درگذشت !

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۹۳۱۸

سومین کودک مصدوم آتش سوزی دبستان در زاهدان درگذشت !

حوادث رکنا: رئیس بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) زاهدان گفت: دقایقی قبل یکتا میرشکار یکی از دوقلوهای زاهدانی به عنوان سومین دانش آموز حادثه روز گذشته آتش سوزی دبستان دخترانه اسوه حسنه این شهر درگذشت.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سید محمد کاظم مومنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وجود اقدامات درمانی پزشکان بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) زاهدان این دانش آموز به دلیل گستردگی سوختگی بالای 90 درصد متاسفانه بامداد امروز جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: روز گذشته براثر آتش سوزی دبستان غیر انتفاعی اسوه حسنه زاهدان چهار دانش آموز دچار آتش سوزی شده به بخش سوختگی این بیمارستان منتقل شدند که 2 نفر از آنان روز گذشته با توجه به شدت سوختگی جان خود را از دست دادند.

رئیس بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) زاهدان گفت: چهارمین دانش آموز نیز با درجه سوختگی بالا در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان بستری است و تلاش پزشکان برای نجات جان وی با قوت ادامه دارد.

صبح روز گذشته/سه شنبه/ یک واحد آموزشی پیش دبستانی و دبستان غیر انتفاعی در خیابان مصطفی خمینی 23 زاهدان طعمه حریق شد که در آن چهار دانش آموز این مدرسه دخترانه به نام های مونا خسروپرست، صبا عربی، مریم نوکندی و یکتا میرشکار دچار سوختگی بالای 90 درصد شدند که تاکنون سه نفر از مجروحان این حادثه Incident به نام های مونا خسرو پرست، صبا عربی و یکتا میرشکار جان خود را از دست داده اند.

ملک محمد سنجرانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زاهدان در پی این حادثه و به منظور ابراز همدردی با خانواده های داغدیده و مصدوم از سمت خود استعفا کرد.

به گفته رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان، دادستان عمومی و انقلاب زاهدان حکم بازداشت مدیر و مربی مدرسه را صادر کرده است.

دکتر قدیمی معاون حوزه اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت و درمان به نمایندگی از سوی وزیر سه شنبه شب با سفر به زاهدان بر بالین دانش آموزان حادثه دیده آتش سوزی مدرسه دخترانه این شهر حضور یافت.

همچنین مجتبی زینی وند معاون وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده وزیر به منظور رسیدگی به حادثه آتش سوزی مدرسه دخترانه غیر انتفاعی سه شنبه شب وارد زاهدان شد.

احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان نیز شب گذشته/ سه شنبه شب/ با حضور در بیمارستان امام علی(ع) از دانش آموزان حادثه دیده آتش سوزی مدرسه دخترانه زاهدان عیادت کرد.

پیکر مونا خسرو پرست و صبا عربی 2 دانش آموز فوت شده حادثه آتش سوزی مدرسه غیردولتی اسوه حسنه امروز چهارشنبه از محل مسجد جامع زاهدان تشییع می شود. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تینا ساعتی 200 هزار تومان برای مشتری های سینا صیغه می شد وقتی پوریا و خواهرم کتایون را در خانه تنها دیدم از خود بی خود شدم ! جانباز 21 ساله بعد از برملا شدن رازش مادر و دختر را به قتل رساند+ عکس ناپدری شیطان صفت مواد کشید و به سراغ دختر 15 ساله مشهدی رفت دوربین‌های مداربسته فرودگاه لحظه کار کثیف یک مرد را ضبط کردند+ عکس صحبتهای دردناک مادران یکتا و مریم 2 قربانی آتش سوزی دبستان زاهدان+ عکس قربانیان این مرد عاشق سارا و بچه اش بود اما هردو آنها را به قتل رساند +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سومین کودک مصدوم آتش سوزی دبستان در زاهدان درگذشت ! این خودپردازبه جای اسکناس، طلا می‌دهد +عکس پشت پرده پرونده سیاه آقای سوپراستار از زبان بازپرس حسین پور + فیلم این 2 سارق مسلح تهرانی را می شناسد؟ / آنها بیرحم هستند + عکس قتل مرد کرجی به دست پسر 18 ساله ای که از کودکی از این مرد کینه داشت علت مرگ ملیکا زیبایی نژاد بازیگر شیرازی اعلام شد +عکس اعترافات قاتل در بازسازی صحنه جسد سوخته زن مشهدی+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents حادثه Incident سفر اخبار حوادث آتش سوزی کودک زاهدان مصدوم درگذشت آتش سوزی دبستان عکس فیلم دختر جسد زن همدستی خاش پدر همسر خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۹۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کودک ارومیه‌ای با غرق شدن در استخر آب باغ جان خود را از دست داد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرزین رضازاده افزود: ماموران اورژانس ارومیه با اعلام رخداد یک مورد غرق شدگی بلافاصله به محل گزارش اعزام شدند تا عملیات نجات را اجرا کنند.   وی با اشاره به حضور سریع ماموران در محل حادثه ادامه داد: فرد غرق شده سه سال داشت و طبق گزارش ماموران به علت سپری شدن زمان زیاد از وقوع حادثه، عملیات احیا پاسخگو نبود.

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • (ویدئو) ملکی: مورد مصدوم و تلفات جانی تا این لحظه نداشتیم
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • یک کودک ارومیه‌ای با غرق شدن در استخر آب باغ جان خود را از دست داد
  • قیمت کتاب درسی دانش آموزان اعلام شد/ جزئیات ثبت سفارش
  • ضارب فراری دختران دانش‌آموز که دستگیر شد کیست؟
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است