Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری از جلوگیری از تعطیلی سه واحد تولیدی در این استان خبر داد.

عبدالرضا علیمحمدی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر حمایت از تولید و کالای ایرانی در کمیته‌ قضایی حمایت از سرمایه گذاری، مسائل و مشکلات شرکت‌های تولیدی بررسی شده و بر این اساس تعامل لازم با سایر دستگاه‌های اجرایی صورت می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری گفت: خوشبختانه با اقدام به موقع این کمیته، مشکلات سه واحد تولیدی در استان بررسی و با اتخاذ تصمیمات مناسب از تعطیلی آن‌ها و متعاقب آن بیکاری کارگران پیشگیری به عمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان چهارمحال و بختیاری قضایی اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۹۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولتیماتوم یک ماهه به تکمیل تصفیه خانه پساب مشگین شهر

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک نونهال اظهار کرد: در راستای حفظ و صیانت از حقوق عامه دادستان عمومی و انقلاب مشگین شهر به موضوع تصفیه خانه پساب شهرستان مشگین شهر که سال‌ها مورد دغدغه عمومی و اذیت روستاهای اطراف بود تکمیل می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مشگین شهر با قدردانی از زحمات دست اندرکاران اجرای طرح گفت: با توجه به حجم بالای سرمایه گذاری صورت گرفته و تاثیرگذاری قابل توجه در حوزه کشاورزی و صنعت در منطقه تسریع اجرای پروژه ضروری به نظر می رسد.

نونهال با تاکید بر بهره برداری سریع پروژه تصفیه خانه پساب مشگین شهر تصریح کرد: با حمایت دستگاه قضایی در راستای حل مشکلات احصائی وارد عمل شدیم که دادستانی به مسئولان ذیربط در این امر مهلت یک ماهه داده است.

نونهال خاطرنشان کرد: سلامتی مردم خط قرمز دستگاه قضائی بوده و در این راستا هر گونه نارسایی و کوتاهی صورت گیرد مورد تعقیب کیفری خواهد بود.

کد خبر 6082377

دیگر خبرها

  • اولتیماتوم یک ماهه به تکمیل تصفیه خانه پساب مشگین شهر
  • عزم جدی برای اعتلای فرهنگ عمومی
  • اجازه نمی‌دهیم هیچ واحدی دچار رکود و تعطیلی شود
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • رشد۱۲ درصدی تولیدکالا‌های مهم و استراتژیک صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم