Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج درآبادان حجت السلام والمسلمین بهزاد جلالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه آبادان سخنران زیبایی پیرامون مقام و مرتبه حضرت معصومه (س) ایراد نمودند .

حاج آقا جلالی گفت : در احادیث گفته شده که اگر نتوانید به زیارت امام رضا (ع) بروید به زیارت حضرت فاطمه معصومه (س) بروید و کسی فوت کرد و وقتی به پرونده اعمال نگاه کرد دید که چندین زیارت امام رضا هست که او نرفته است پس باید بدانید که مقام ومنزلت حضرت خیلی بالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلالی ادامه داد:هر وقت به شهر قم رفتید به زیارت حضرت معصومه بروید وسعی کنید بیشترین وقت خود را به زیارت بپردازید زیرا برکات فرآوانی دارد.

مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه آبادان ادامه داد که شما جوانان باید به مادرانتان احترام بگذارید ودست آنها را ببوسید و همین امروز که به خانه رفتید دست مادر خود راببوسید واز او برای زحمات و کارهایش تشکر کنید.

حاج آقا جلالی در انتهای سخنان گفت شما دانش آموزان با اخلاق خوب و رفتار اسلامی باید نشان بدهید که زحمات مادر وپدرتان بی ثمر نبوده و نتیجه کارهای آنها را با اخلاق خوب و رفتار اسلامی نشان دهید.

در بعد از اتمام سخنرانی نماز جماعت با امامت مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه آبادان اقامه شد که نماز ظهر وعصر به جماعت خوانده شد.وحاج آقا جلالی بعد از نماز به سوال حضار پاسخ گفت واز مسولین دبیرستان صدرا جهت همکار وهماهنگی برگزاری این جلسه تشکر کردند.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین سفره افطاری در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم

زائران حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(ع) در شب میلاد کریم اهل بیت(ع) مهمان بزرگترین سفره افطاری در حرم مطهر حضرت معصومه(س) شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، زائران کریمه اهل‌بیت(ع) به مناسبت ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) مهمان بزرگترین سفره افطاری در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها بودند و از 25 هزار زائر با غدای گرم پذیرایی شد.

زائران و مجاوران حرم مطهر بانوی کرامت بدون فیش غذا مهمان سفره باشکوه افطاری بودند.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه های شبهای قدر در حرم مطهر حضرت معصومه (س)
  • برنامه های شبهای قدر در حرم مطهر حضرت معصومه(س)
  • برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) در شب‌های قدر اعلام شد
  • جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در شب‌های قدر اعلام شد
  • بزرگترین سفره افطاری در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم
  • «شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه(س)
  • قم میزبان زائران اهلبیت + فیلم
  • قم کجا بریم؟
  • حال‌وهوای حرم حضرت معصومه در شب میلاد کریم اهل‌بیت(ع)