Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد عتبات دانشگاهیان اعلام کرد: مهلت نهایی کردن ثبت نام زائرین اصلی و ذخیره عتبات دانشگاهیان تا اول دی ماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد:به اطلاع کلیه زائرین اصلی و ذخیره بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان می‌رساند، به منظور فراهم نمودن زمان بیشتر برای آن دسته از زائرینی که تا این تاریخ (۹۷/۹/۲۷) برای نهایی کردن ثبت‌نام عتبات اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده که بتوانند تا روز شنبه ۹۷/۱۰/۱ نسبت به نهایی کردن ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابر این گزارش، کلیه پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به سامانه جامع عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir مراجعه و نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود اقدام نمایند. ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام خود را نهایی نموده‌اند، نسبت به آماده کردن مدارک خود و تحویل به موقع آن طبق زمان بندی اعلام شده در دفترچه راهنما اقدام کنند.

قابل ذکر است، زائرینی که در موعد مقرر نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود اقدام نکنند؛ به منزله انصراف ایشان از اعزام تلقی خواهد شد و از زائرین ذخیره جایگزین آن‌ها می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عتبات دانشجویی تمدید مهلت نهایی کردن ثبت نام اطلاعیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۹۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی

جواد شمسایی، با اشاره به آمار بررسی پرونده جامع محصولات CTD، افزود: میزان بررسی پرونده‌ها از ۹۳ مورد در سال ۱۴۰۱ به ۱۲۸ مورد در سال ۱۴۰۲ رسیده و بیش از ۳۷ درصد رشد داشته و مدت زمان بررسی پرونده‌های حوزه نیز از ۴ ماه به زیر یک ماه کاهش یافته است.

رئیس اداره ملزومات دارویی سازمان غذا و دارو ادامه داد: میزان مصاحبه و ارزیابی صلاحیت مسئول فنی نیز ۳۴ درصد، رسیدگی و پاسخگویی به امور ترخیص بیش از ۱۴۰۰ درصد، صدور مجوز ترخیص با حداقل اسناد بیش از ۳۳۰ درصد در سال ۱۴۰۲ به نسبت سال ۱۴۰۱ رشد داشته است.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری کلاس‌های آموزشی مخصوص مسئولان فنی شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده ملزومات دارویی، گفت: طی سال گذشته ۷ دوره آموزشی شامل ۴ جلسه ۲ GMP، جلسه CTD و یک دوره آموزش رگولاتوری برگزار شد و در سال جاری نیز نسبت به این موضوع اهتمام ویژه خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی