Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-03-28@19:49:03 GMT

کوتاه‌ترین نشست خبری سخنگوی کاخ سفید!

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۹۵۱۹

نشست خبری سخنگوی کاخ سفید تنها دقایقی بعد از آنکه سارا سندرز در جایگاه قرار گرفت، با خروج وی از اتاق نیمه تمام رها شد.به گزارش بلاغ،در حالی که اف بی آی جزئیات تازه ای از رسیدگی به پرونده نزدیکان ترامپ از جمله فلین، مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید منتشر کرده بود و خبرنگاران می خواستند واکنش کاخ سفید در این خصوص را بشنوند، سارا هاکبی سندرز، سخنگوی کاخ سفید تنها دقایقی بعد از آنکه در جایگاه قرار گرفت، با لحنی تلخ محل را در میان فریادهای اعتراض خبرنگاران ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان یکی از خبرنگاران با صدای بلند گفت: به وظیفه ات عمل کن، سارا!

کاخ سفید در واکنش به جدید ترین خبرها درباره رسیدگی به پرونده فلین گفته است اف بی آی پروتکل های مرتبط در خصوص رسیدگی به این پرونده ها را زیر پا گذاشته است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۹۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبیین آخرین دستورالعمل های مرتبط با حوزه عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ همچنین در این نشست تعدادی از دستگاه‌ها گزارش کار و اقدامات خود را در این حوزه بیان کردند
باقری مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی در این نشست گفت: در ارتباط با نکاتی که جمع زیادی از مردم در خصوص رعایت هنجار‌های شرعی و اجتماعی در ایام ماه مبارک رمضان مطرح شد نکات مورد نظر به همه دستگاه‌ها اعلام و ابلاغ شد و با تصمیماتی که در این جلسه اتخاذ شد امیدواریم ظرف یکی دوروز اینده نتاتیج آن را در سطح جامعه بصورت محسوس و ملموس شاهد باشیم.
او افزود: در خصوص عدم رعایت برخی هنجار‌های شرعی و اجتماعی که مقاومت شود قطعا دست اندرکاران و عوامل اجرایی بصورت جدی موضوع را پیگیری خواهند کرد و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک صادر شد
  • آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»
  • رسیدگی فوری و ابلاغ ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد جدید | سخنگوی دولت خبر داد؛ افزایش جریمه رانندگی تصویب شد
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی انجام می‌شود
  • سرمربی تیم نکونام مثل ژاوی خداحافظی کرد!‏
  • تبیین آخرین دستورالعمل های مرتبط با حوزه عفاف و حجاب
  • نشست خبری وزیر امور خارجه و اسماییل هنیه برگزار شد
  • آغاز نشست خبری امیرعبداللهیان و هنیه
  • انگلیس فعلا «آسانژ» را به آمریکا تحویل نمی‌دهد
  • بازیکن ایرانی در ترکیب تیم ملی سوریه! / ایراندوست همراه هکتور کوپر به نشست خبری هم رفت