Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@15:34:44 GMT

تنش آبی خلخال را تهدید می کند

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۹۵۹۵

تنش آبی خلخال را تهدید می کند

اردبیل- ایرنا - معاون امور عمرانی فرماندار خلخال گفت: کاهش نزولات آسمانی و ادامه روند خشکسالی و احتمال بروز تنش آبی در آینده این شهرستان را بدنبال دارد.

به گزارش ایرنا ، رضوان صادقی روز چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران خلخال افزود: با توجه به کاهش قابل توجه میزان بارندگی های پاییز امسال در مقایسه با سال گذشته و احتمال ادامه این روند در زمستان برنامه ریزی برای مدیریت منابع آبی و مقابله با احتمال بروز تنش آبی در منطقه را ضروری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: مسئولان دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران این شهرستان برنامه های پیشنهادی خود را برای مدیریت منابع آب و رویارویی با احتمال روند خشکسالی به دبیرخانه ستاد ارائه کنند.
او با بیان اینکه سرمازدگی بهار امسال 2 هزار و 100 میلیارد ریال خسارت به بخش زراعت و باغداری این شهرستان تحمیل کرد، افزود: اجرای برنامه های پیشگیرانه همواره موجب کاهش خسارات ناشی از بروز حوادث قهری در منطقه می شود.
او با تاکید بر لزوم برگزاری جلسات فصلی و منظم کارگروه های تخصصی 14 گانه زیرمجموعه ستاد مدیریت بحران خلخال اظهار کرد: بر اساس ارزیابی صورت گرفته 2 کارگروه مخاطرات کشاورزی و بهداشت و درمان به عنوان کارگروه های برتر این ستاد در سال جاری شناخته شدند.
وی همچنین یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد مسئولان دستگاه های اجرایی و کسب امتیاز مناسب را برگزاری جلسات مستمر کارگروه های تخصصی مدیریت بحران و ارائه برنامه های پیشنهادی از سوی مسئولان این کارگروه ها دانست.
او با بیان اینکه مسئولان کارگروه های تخصصی ضعیف و کم کار شهرستان برای تعیین تکلیف به ادارات کل استان نیز معرفی می شوند، اظهار داشت: نتیجه عملکرد مطلوب این کارگروه ها کسب رتبه مناسب سالانه فرمانداری این شهرستان و هر گونه کمکاری نیز موجب پایین رفتن رتبه عملکردی آن خواهد شد
وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته ایمنی و کاهش اثرات بلایای طبیعی گفت: ارائه برنامه های پیشنهادی مسئولان کارگروه های زیرمجموعه مدیریت بحران از جمله برگزاری مانورها و برنامه های پیشگیرانه برای اجرای آنها در ایام این هفته از 30 آذر تا پنجم دی ماه امسال ضرورت دارد.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مديريت بحران صادقي خلخال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۹۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ایستگاه‌های امنیت، سلامت و راهنمای گردشگران در شهرستان چادگان

سرپرست فرمانداری شهرستان چادگان گفت: ایستگاه‌های امنیت، سلامت و راهنمای گردشگران توسط مدیریت هلال‌احمر، فرماندهی انتظامی و میراث فرهنگی در میدان الله شهر چادگان برپا شده است.

علی درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: با توجه به گردشگر پذیر بودن شهرستان چادگان خدمات سفر در طول سال فعال بوده است.

وی افزود: جلسات ابتدایی برای ایام نوروز ۱۴۰۳ از دی سال گذشته دستورالعمل‌هایی مربوط به وظیفه‌های مختلف ستاد خدمات سفر شهرستان، به اعضا ابلاغ شده است.

سرپرست فرمانداری چادگان خاطرنشان کرد: دبیرخانه فعال این ستاد که توسط میراث فرهنگی مدیریت می‌شود، آمادگی لازم را جهت پذیرش و اسکان بیش از ۱۰ هزار نفر مسافر را در مجموعه‌های ویلایی و تفریحی شهرستان دارد.

درویشی اضافه کرد: غیر از این مجموعه‌ها، اسکان در مجموعه‌های بوم‌گردی، خانه‌مسافرها و در صورت نیاز در مدارس، سالن‌های ورزشی و اماکن مذهبی نیز پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: ایستگاه‌های امنیت، سلامت و راهنمایی گردشگران توسط مدیریت هلال‌احمر، فرماندهی انتظامی و میراث فرهنگی در میدان الله شهر چادگان برپا شده است.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان چادگان گفت: در این ایستگاه‌ها محل‌هایی برای اقامه نماز، خدمات سلامت و راهنمای گردشگران از طریق نصب سیاه چادرهای عشایری درنظر گرفته شده است.

درویشی ادامه داد: باتوجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، نظارت مضاعفی بر نظافت و تجهیز نمازخانه‌ها و مساجد انجام شده است.

وی افزود: تاکنون در راه‌های مواصلاتی شهرستان هیچ‌گونه تصادفات فوتی و جرحی گزارش نشده است.

کد خبر 739360

دیگر خبرها

  • بررسی میزان خسارت وارد شده به بخش کشاورزی مهریز
  • تشکیل ستاد و کارگروه‌ تخصصی مدیریت بحران زیر بخش‌های کشاورزی
  • مدیریت بهتری را در ستاد سفر شهر اصفهان شاهد هستیم
  • مدیریت بهتری در ستاد سفر شهر اصفهان شاهد هستیم
  • برپایی ایستگاه‌های امنیت، سلامت و راهنمای گردشگران در شهرستان چادگان
  • اجرای برنامه‌های تدوین شده مقابله با گردوغبار در ۲۹ استان کشور
  • هم افزایی مسئولان در رفع آبگرفتگی‌ها موثر است
  • غیبت فرماندار پلدختر در سیل| بحران نزدیک فرماندار دور!
  • دستگاه‌های عضو مدیریت بحران شهرستان دشتی در آماده باش قرار گیرند
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود است