Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد - ایرنا - فرماندار شهرستان اسفراین گفت: 764 فقره تسهیلات معوق مسکن روستایی در این شهرستان شامل طرح بخشش سود و دیرکرد مشمول مصوبه هیات وزیران بخشوده شده است.

طاهر رستمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان تسهیلات معوق مسکن روستایی در شهرستان مربوط به تسهیلات پرداختی سالهای 95 و پیش از آن است که دریافت کنندگان به دلایلی قادر به بازپرداخت کامل آن نشده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: طرح بخشش سود و جریمه دیرکرد تسهیلات معوق مسکن روستایی شامل تسهیلات کمتر از یک میلیارد ریال مربوط به سال های 95 و پیش از آن می شود.
رستمی افزود: مشمولان استفاده از این طرح باید اصل تسهیلات را یکجا و به صورت نقدی با بانک مسکن تسویه کنند و سود و دیرکرد تسهیلات بخشوده شه و توسط دولت به بانک پرداخت می شود.
وی گفت: مهلت استفاده از این طرح تا پایان دی ماه 97 است.
مرکز شهرستان 120 هزار نفری اسفراین در 60کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد که 49 درصد جمعیت آن را روستاییان تشکیل می دهند.
7189/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بانك اسفراين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۹۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۷۰ میلیون لیتر  مواد سوختی در روستا‌های کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیر تعاونی روستایی استان گفت:  این مواد سوختی شامل گازوئیل، بنزین، نفت سفید و گاز مایع است که بیشترین درصد توزیع را گازوئیل برای تامین سوخت ماشین آلات کشاورزی به خود اختصاص داده است.
مدیر تعاون روستایی استان افزود: توزیع انواع مواد سوختی در بین روستاییان و تولیدکنندگان روستایی یکی از مهم‌ترین وظایف شبکه تعاون روستایی است.
صفایی گفت: توزیع سوخت با هدف حمایت از تولیدکننده و ماندگاری روستاییان در روستا‌ها و کاهش مهاجرت آنان صورت می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • افتتاح بیش از ۵۰ طرح روستایی در صومعه سرا
  • پرونده ۳۵۰ هزار متقاضی تسهیلات مسکن روستایی تا یک ماه آینده بسته می‌شود
  • پیشنهاد افزایش تسهیلات ساخت مسکن روستایی به دولت ارایه می‌شود
  • توزیع بیش از ۷۰ میلیون لیتر  مواد سوختی در روستا‌های کرمانشاه
  • گناباد رتبه نخست در جذب تسهیلات مسکن روستایی را کسب کرد
  • افزایش تسهیلات مسکن روستایی به۳۵۰ میلیون تومان