Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیراهنی که سال‌ها بر تن یکی از محبوب‌ترین بازیکنان استقلال زمینه‌ساز شادی و قهرمانی‌های فراوان شده بود بعد از خداحافظی فرهاد مجیدی برای هیچ کدام از بازیکنان دیگر این تیم آمد نداشت.

به گزارش شریان نیوز،شماره ۷ استقلال دیگر برای آبی‌ها پیراهن جادویی محسوب نمی‌شود، چون طی سه فصل گذشته بر تن هر بازیکنی رفت، زمینه وداع زودهنگام و پر از حاشیه را برای او رقم زد تا رفته‌رفته همه بازیکنان از پوشیدن آن ترس داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها کافی است به وارثان این پیراهن در سه فصل گذشته نگاهی بیندازید تا به سرنوشت عجیب پیراهن شماره ۷ برای اکثریت آن‌ها پی ببرید. 

لیگ شانزدهم؛ فرار بختیار
یکی، دو فصل بعد از خداحافظی فرهاد مجیدی و بایگانی شدن پیراهن شماره ۷، وقتی علیرضا منصوریان هدایت آبی‌ها را در دست گرفت، ترجیح داد این پیراهن را به بختیار رحمانی خرید پر سر و صدای استقلال بسپارد. خیلی از طرفداران امیدوار بودند تا این هافبک سرشناس و ملی‌پوش بتواند با پیراهن شماره ۷ به ستاره‌ای تأثیرگذار در استقلال تبدیل شود، اما نمایش ناامیدکننده در ترکیب اصلی باعث شد مدت زمان حضور بختیار در جمع آبی‌ها بیشتر از یک نیم‌فصل دوام نیاورد تا رحمانی با کوچ به فولاد خوزستان فرار را بر قرار ترجیح دهد. 
لیگ هفدهم؛ وارثی ناکام
در لیگ هفدهم باز هم علیرضا منصوریان پیراهن شماره ۷ را به یکی دیگر از خرید‌های پرسر و صدای خود از خوزستان اعطا کرد به امید اینکه بتواند شاهد درخشش حسن بیت‌سعید باشد، اما در کمال تعجب این مهاجم نیز به سرنوشتی همچون بختیار رحمانی دچار شد و بعد از نیم‌فصل ترجیح داد عطای کار در استقلال را به لقای خود بخشیده و دوباره راهی اهواز و این بار فولاد خوزستان شود. نکته جالب اینکه بیت‌سعید اصلاً نتوانست با شماره ۷ استقلال گلی به نام خود ثبت کرد تا بدون گل زده از این تیم کوچ کند. 
لیگ هفدهم؛ خوشبختی در آسیا
در نیم‌فصل دوم همان سال با ورود وینفرد شفر و خرید مامه بابا تیام پیراهن شماره ۷ به مهاجم سنگالی رسید تا در آسیا درخشش فوق العاده‌ای داشته باشد و به ستاره آبی‌ها تبدیل شود. تیام با ۷ بار گلزنی در آسیا با این پیراهن، یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های استقلال لقب گرفت، اما این درخشش تحت‌الشعاع اوج گیری اختلافات ستاره سنگالی با سران باشگاه قرار گرفت تا تیام از استقلال جدا و راهی امارات شود. ستاره سیه‌چرده تنها کسی بود که می‌توانست کابوس‌های تلخ شماره ۷ را به پایان برساند، اما موافقت نکردن با خواسته‌های مالی مانع درخشش بیشتر تیام برای استقلالی‌ها به عنوان جانشین خلف فرهاد مجیدی شد. 
لیگ هجدهم؛ طلسم خارجی
در لیگ هجدهم روند ناکامی‌ها با شماره ۷ گریبانگیر خارجی‌ها شد تا این ماجرا با مارکوس نیومایر فاز تازه‌ای پیدا کند. هافبک آلمانی که شفر ترجیح داد پیراهن اسطوره استقلالی‌ها را در اختیار او قرار دهد با ارائه ضعیف‌ترین عملکرد ممکن خیلی زود قراردادش فسخ شد تا به عنوان یکی از گران‌ترین خرید‌های خارجی نامش در بین مردودی‌های این باشگاه ثبت شود. با دیپورت شدن نیومایر به کشورش، طلسم شماره ۷ در استقلال گریبانگیر خارجی‌ها نیز شد تا ترس از این پیراهن به سوژه‌ای جالب در اردوی آبی‌ها تبدیل شود. 
مکث
با این وضعیت باید منتظر ماند و دید در نیم‌فصل دوم یکی از خرید‌های جدید می‌تواند با پیراهن جادویی شماره ۷ در لیگ قهرمانان آسیا بدرخشد یا نه؟ چون در نیم‌فصل دوم طبق قوانین سازمان لیگ این پیراهن نمی‌تواند در اختیار بازیکنی قرار بگیرد و هر کس شماره ۷ استقلال را بخواهد باید تا تابستان سال آتی منتظر آن باشد.   منبع: خبرورزشی

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۹۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خسرو حیدری از زمان حضور همزمان با فرهاد مجیدی و دورانی که به عنوان مشاور در کنار احمد سعادتمند حضور داشت صحبت کرد و اعتقاد دارد که رابطه صمیمانه‌ای با فرهاد مجیدی دارد و در مشکلات او با مدیرعامل وقت استقلال داخل گود نبوده و در نقل و انتقالات کمک حال باشگاه استقلال بوده است.

بنابر روایت ورزش سه، حیدری در ابتدا از رابطه صمیمانه خودش و فرهاد مجیدی پرده‌برداری کرد و گفت: من با فرهاد در زمانی که همزمان در استقلال بودیم هم اتاق بودم، من پاس می‌دادم و فرهاد گل می‌زد، دوستی که داشتیم در زمین هم به کار ما آمده بود و اون هماهنگی لازم برای ما به وجود آمده بود.

او در ادامه گفت: زمانی که شفر از استقلال رفت، فرهاد به استقلال آمد و من همان دوران فرهاد مجیدی بود که از استقلال خداحافظی کردم، برای خداحافظی از فوتبال با علیرضا منصوریان و مجیدی مشورت کردم و او هم گفت خوب است اگر نمی‌خواهی در تیم دیگری بازی فوتبالت را در استقلال تمام کنی.

حیدری در واکنش به اینکه در زمان مشکلات سعادتمند و مجیدی یکی از مشاوران مدیرعامل استقلال بود گفت: آن زمان هم به استقلال کمک می‌کردم، زمانی که فرهاد مربی شد و من هم به کلاس‌های مربیگری رفتم یک مقدار فاصله افتاد ولی هنوز هم در ارتباط هستیم، آن زمان هم که استقلال مشکل داشت و نمی‌توانست بازیکنانش را تمدید کند، تنها بازیکنی که در قراردادش دخالت کردم وریا بود که دوست داشتم در استقلال باشد. به سعادتمند هم گفتم که او کاپیتان استقلال باید تمدید کند و می‌تواند تیم را جمع کند.

او درباره اینکه رابطه او با سعادتمند باعث کدورت با فرهاد شد یا خیر گفت: نه اصلا من وسط گود نبودم، هیچ فردی را شخصا کمک نکردم و فقط هدفم کمک به استقلال بود.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899520

دیگر خبرها

  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • عصای جادویی جود: توپ طلا برای آقای شماره 5
  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟