Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای رفاه حال مردم و توزیع به موقع گوشت گرم و مرغ منجمد در بازار استان محل مناسبی مشخص شود‌. ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، نعیم امامی شامگاه سه‌شنبه در جلسه تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه قیمت گوشت و مرغ در کل کشور بالا رفته است اظهار داشت: ما نباید در استان به دلیل افزایش قیمت گوشت در کشور منتظر بمانیم  و کاری انجام ندهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از دلایل افزایش قیمت گوشت قرمز کمبود آن در بازار است، افزود: عرضه گوشت گرم تنظیم بازار در استان پایین آمده است این در حالی است که در تهران عرضه این گوشت وقفه ندارد.

رئیس صنعت، معدن‌ و تجارت چهارمحال و بختیاری بیان کرد: محل‌های توزیع گوشت گرم تنظیم بازار و مرغ منجمد باید مشخص شود تا علاوه بر حفظ حرمت مردم  شبکه توزیع مناسب  داشته باشیم‌.

ذبیح‌الله غریب در این جلسه اظهار داشت: روزانه 5 تُن مرغ منجمد به بازار تزریق می‌شود، اگر نظارت بر مراکز توزیع انجام شود مشکلی پیش نمی‌آید.

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر 200 تُن مرغ منجمد، 150 تُن گوشت و 25 تُن گوشت گوسفندی منجمد در انبارهای استان موجود است که به بازار تزریق می‌شود.

تشکیل کمیته توزیع گوشت در لرستان؛ کمبود کالا نداریمتکمیل زنجیره تولید گوشت قرمز در استان زنجان در دستور کار استقیمت مرغ، گوشت، لبنیات، حبوبات در اراک؛ یکشنبه 25 آذرماه + جدول

گوشت گرم با قیمت 37 هزار تومان در چهارمحال و بختیاری عرضه می‌شود

سعید جعفریان در این جلسه اظهار داشت: در حال حاضر مرغ منجمد با قیمت 8 هزار و 900 تومان، گوشت منجمد با قیمت حداکثر 29 هزار تومان و گوشت گرم با قیمت 37 هزار و 500 تومان برای مصرف کننده آماده شده است، مصرف کنندگان می‌توانند با مراجعه به  شبکه‌های توزیع، مواد پروتئینی مورد نیاز خود را تهیه کنند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در توزیع مواد پروتئینی محدودیتی وجود ندارد، بیان کرد: شرکت‌های پشتیبانی امور دام به اندازه کافی ذخیره‌سازی انجام داده‌اند و هیچ مشکل و کمبودی در بازار وجود ندارد.

وی افزود: برای تعدیل قیمت مواد پروتئینی تاکنون هزار و 361 تن مواد پروتئینی از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میدان میوه و تره‌بار و تعاونی‌‎های مصرف توزیع شده که شامل 110 تن گوشت گرم، 367 تن گوشت گوساله منجمد و 884 تن گوشت مرغ منجمد بوده است.

جعفریان تصریح کرد: در سال جاری بالغ بر 10 هزار و 500 تن نهاده‌های کشاورزی بین مرغداران و دامدارن استان توزیع شده که شامل بیش  از 6 هزار و پانصد تن ذرت، هزار و پانصد تن جو و 2 هزار و پانصد تن سویا بوده است.

انتهای پیام/ح

R41350/P1357/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت مرغ در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن، هر بسته ۱.۸ کیلوگرمی گوشت سینه مرغ ۲۶۱ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت گوشت مرغ در بازار روز برای تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته ران بی پوست مرغ ۱۸۰۰ گرم ۲۳۹ هزار تومان است.

قیمت کتف و بال زعفرانی بسته بندی شده در بسته ۸۰۰ گرم ۱۲۸ هزار تومان است. قیمت ران و سینه مرغ ۱.۸ کیلوگرم هم امروز ۲۵۴ هزار تومان اعلام شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع گوشت مرغ در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود