Web Analytics Made Easy - Statcounter

طارمی برای نیم فصل دوم، می‌تواند حدود ۷ و نیم میلیارد تومان از الغرافه پول بگیردبه گزارش بلاغ،فاصله پرسپولیس و طارمی بیشتر از نظر دو باشگاه و طرفداران سرخپوش، حقوقی است که او از الغرافه می‌گیرد.

طارمی برای نیم فصل دوم، می‌تواند ۷۵۰ هزار دلار یعنی حدود ۷ و نیم میلیارد تومان از الغرافه پول بگیرد. رقمی که شاید هیچ باشگاه ایرانی، نتواند به او پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مگر اینکه زنوزی و تراکتور، قصد یک رکوردشکنی دیگر در فوتبال ایران داشته باشند.

فروش طارمی به الغرافه در کنار همه حاشیه‌هایش، سود مالی خوبی برای پرسپولیس داشت. آن‌ها ۵۳۵ هزار دلار نقدی گرفتند و ۱۰۰ هزار دلار هم خود طار‌می به باشگاه پرداخت کرد. تمام ۲۲۱ هزار دلار پاداش فیفا از حضور طارمی در جام جهانی هم بر اساس این قرارداد، سهم پرسپولیس شد. با این حال این قرارداد علاوه بر پرسپولیس سود مالی خوبی هم به خود طار‌می رساند. آقای گل دو دوره لیگ برای یک سال و نیم، قراردادی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار دلاری با الغرافه بست تا به یکی از پردرآمدترین بازیکنان ایرانی تبدیل شود. او ۹۰۰ هزار دلار چند ماه اول و یک و نیم میلیون دلار برای سال دوم، دستمزد می‌گرفت.

در صورتی که طار‌می بخواهد برای حضور در یک باشگاه اروپایی از الغرافه جدا شود، باید تمام دریافتی‌هایش را به این باشگاه برگرداند. با توجه به شرایط فعلی اما شاید الغرافه، اجازه جدایی این بازیکن را صادر کند تا بتواند با جای خالی او یک ستاره خارجی دیگر بخرد. در این شرایط هم ترک طارمی و حضور در یک باشگاه ایرانی، نصف قرارداد امسال را از او می‌گیرد. طارمی برای نیم فصل دوم، می‌تواند ۷۵۰ هزار دلار یعنی حدود ۷ و نیم میلیارد تومان از الغرافه پول بگیرد. رقمی که شاید هیچ باشگاه ایرانی، نتواند به او پرداخت کند. مگر اینکه زنوزی و تراکتور، قصد یک رکوردشکنی دیگر در فوتبال ایران داشته باشند.

در این شرایط شاید همین تفاوت زیاد، طار‌می را حداقل برای یک نیم فصل دیگر در قطر ماندگار کند و او آخر فصل برای آینده فوتبالش در لیگ برتر ایران یا لیگ ستارگان قطر تصمیم بگیرد. مگر اینکه باز هم، طارمی قصد یک غافلگیری بزرگ را داشته باشد و این بار حاضر شود رقم قراردادش را برای بازگشت به ایران، تا حد قابل توجهی کاهش بدهد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۹۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: به دنبال تصویب شورای اسلامی شهر مبنی بر طرح تخفیف و کاهش عوارض، در صورت وجود بدهی شهروندان می‌توانند از این ظرفیت استفاده کرده و با پرداخت عوارض از ۲۵ درصد تخفیف تا پایان تیر ماه بهره مند شوند.

محمد وحید نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم، از کاهش عوارض خبر داد و اظهار کرد: بر اساس تصویب شورای اسلامی شهر با تأیید مراجع ذی صلاح، طرح تخفیف و کاهش عوارض در چهار ماهه نخست سال ۲۵ درصد، چهارماهه دوم ۲۰ درصد و در چهارماهه سوم ۱۵ درصد خواهد بود.

وی افزود: مؤدیان عوارض ساختمانی خود را در بازه زمانی که اعلام شده پرداخت کنند به صورت نقدی از این تخفیف و یا کاهش عوارض می‌توانند برخوردار شوند.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم تصریح کرد: این مصوبه‌ای برای عموم شهروندان قابل اجراست و مشمول تمام شهروندان عزیز می‌شود.

وی ادامه داد: در صورت وجود بدهی شهروندان می‌توانند از این ظرفیت استفاده کرده و با پرداخت عوارض از ۲۵ درصد تخفیف تا پایان تیر ماه بهره مند شوند.

وحید نیا با اشاره به دیگر تخفیف‌ها مانند قانون جوانی جمعیت تاکید کرد: در راستای اهداف تعیین شده و تأکیدات مقام معظم رهبری این تخفیف نیز به مشمولین داده شد و شهرداری قم در این طرح پیشگام بوده است.

وی با بیان اینکه برخی طرح‌های در سال‌های اخیر با شرط یک بار استفاده، تکرار شده است، عنوان کرد: از دیگر تخفیف‌ها می‌توان به طرح‌های تخفیفی برای مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان ۲۵ درصد به بالا که در قانون جامع ایثارگران و قوانین بودجه در نظر گرفته شده اشاره کرد.

کد خبر 745817

دیگر خبرها

  • خداوند در عذاب‌های جهنم چقدر تخفیف می‌دهد؟!
  • توضیح عنایتی در مورد تعویض عجیب پرسپولیسی سابق
  • ۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه
  • چگونه بلیط هواپیما و قطار با قیمت مناسب رزرو کنیم؟
  • ۲۰ درصد تخفیف به خاطر دفاع جانانه از خاک ایران
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • حزباوی در بازی سرنوشت‌ساز فصل
  • قدرت خرید کارگران در پایین‌ترین میزان قرار گرفت
  • آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر