Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- فيلم «بدون تاريخ بدون امضا» از گردونه رقابت براي جايزه بهترين فيلم غيرانگليسي‌زبان نودويکمين دوره اسکار حذف شد.
به گزارش آريا، آکادمي علوم و هنرهاي سينما فهرست کوتاه 9 فيلم براي رقابت اسکار بهترين فيلم غيرانگليسي‌زبان منتشر کرد. فيلم «بدون تاريخ بدون امضا» که نماينده ايران در اين دوره از جوايز اسکار بود موفق نشد به جمع اين 9 فيلم راه پيدا کند و به اين ترتيب براي دومين سال پياپي پس از اسکار فيلم «فروشنده» ايران خيلي زود از گردونه رقابت براي اسکار حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در فهرست منتشر شده از سوي آکادمي علوم و هنرهاي سينما فيلم‌هاي مطرحي چون «رما» برنده شيرطلايي ونيز و «دزدان فروشگاه» برنده نخل طلايي کن به چشم مي‌خورند.
«پرندگان مهاجر» از کشور کلمبيا، «گناهکار» از کشور دانمارک، «هرگز رو برمگردان» از کشور آلمان، «دزدان فروشگاه» از ژاپن، «آيکا» از قزاقستان، «کفرناحوم» از لبنان، «رما» از مکزيک، «جنگ سرد» از لهستان و «سوختن» از کره‌جنوبي فيلم‌هاي راه‌ يافته به فهرست کوتاه نامزدهاي اسکار بهترين فيلم غيرانگليسي‌زبان هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بدون تاريخ بدون امضا رقابت براي اسکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۹۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه عکس فتومونتاژ در سینمای جوان نهاوند

مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس فتومونتاژ همه چیز یک رویاست با حضور معصومی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند، روزبهانی رئیس انجمن سینمای جوان نهاوند و جمعی از عکاسان و هنرمندان در محل انجمن سینمای جوان شهرستان نهاوند برپا شد.

معصومی در ابتدای این مراسم گفت:اصحاب فرهنگ و هنر چشم باز جامعه و قلب و مغز اجتماع هستند و هنر اکسیر پر انرژی است در دست هنرمندان که می‌تواند در بسیاری از مسایل راهگشا باشد. چرا که زبان هنر زبانی گویا و رسا و تاثیر گذاراست و در طول تاریخ نیز تاثیر گذارترین زبان زبان هنر بوده و هست.

او ادامه داد:این نمایشگاه از آثار خانم سوگند مختاری هنرمندان جوان و خوش آتیه نهاوندی در سبک فتومونتاژ شامل ۲۵ اثر و ابعاد ۳۰ در ۴۰ است که با استفاده از تکنیک‌های تصویرسازی، دابل اکسپوژر، فتومونتاژ عکاسی و طراحی برپا گردیده است که علاقه مندان می‌توانند به مدت یک هفته از تاریخ ۱ تا ۸ اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت ۱۶تا ۱۸ در محل انجمن سینمای جوان شهرستان مراجعه و از آن دیدن کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • قوانین جوایز اسکار تغییر کرد
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • قوانین اسکار تغییر کرد
  • تغییر در قوانین جوایز اسکار
  • ماجرای رقابت پشت‌پرده ایران و پاکستان در بندر چابهار و گوادر!
  • برپایی نمایشگاه عکس فتومونتاژ در سینمای جوان نهاوند
  • درباره «بی بدن» و «قوی‌دل»/ پرونده‌های واقعی، اشک‌ها و لبخندها
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد ؛ پیروزی کامل شد
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد/ پیروزی «اوپنهایمر» کامل شد