Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@22:05:06 GMT

۲۶ هزار تن گوشت قرمز در چهارمحال و بختیاری تولید شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۰۰۴۷

۲۶ هزار تن گوشت قرمز در چهارمحال و بختیاری تولید شد

به گزارش خبرنگار مهر، ذبیح الله غریب شامگاه سه شنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال  بختیاری با اشاره به اینکه  ۲۶ هزار تن گوشت قرمز در چهارمحال و بختیاری در سالجاری تولید شد، اظهار داشت: تولید این میزان گوشت مازداد نیاز استان است که به استان های دیگر کشور ارسال می شود.

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ۱۰ هزار تن گوشت تولیدی چهارمحال و بختیاری مازاد نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۲۰۰ تن میوه برای بازار شب عید در چهارمحال و بختیاری خریداری می شود، بیان کرد: برای بازار شب عید ۸۰۰ تن پرتغال و ۴۰۰ تن سیب خریداری می شود.

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تمهیدات لازم برای خرید میوه شب عید در این استان اندیشیده شده است.

کد خبر 4489297

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۰۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح صنعتی تولید نخ ابریشم در چهارمحال و بختیاری ۶۴ درصد پیشرفت دارد

به‌گزارش جام جم آنلاین به‌نقل از  روابط عمومی صمت، سرپرست اداره طرح و برنامه ریزی صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: این طرح صنعتی با هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری هم اکنون ۶۴ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

 

محمدعلی چراغیان افزود: این طرح صنعتی در زمان بهره برداری زمینه اشتغال ۱۳۶ نفر را فراهم می کند. وی گفت: نخ ابریشم خالص از الیاف های طبیعی و مرغوب با زیبایی و مقاومت عالی است که در بسیاری از کارخانه ها و نساجی های پارچه ابریشم بافی به عنوان مواد اولیه از اهمیت منحصر به فردی برخوردار می شود.

 

چراغیان افزود:در کارخانجات تولید نخ ابریشم خالص ایرانی، این محصول به طور استاندارد و با تنوع بالا بر اساس نیاز مشتریان تولید می شود؛ بنابراین نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور نیز به خوبی از آن استقبال می شود. ایران با تولید ۱۴۵ تن نخ ابریشم، رتبه هشتم جهان را در اختیار دارد..

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در چهارمحال و بختیاری
  • طرح صنعتی تولید نخ ابریشم در چهارمحال و بختیاری ۶۴ درصد پیشرفت دارد
  • کاهش قیمت مرغ در بازار
  • احیاء ۳۵ واحد پرواربندی با ظرفیت حدود ۱۰ هزار راس دام در لرستان
  • احیا ۳۵ واحد پرواربندی دام در لرستان
  • احیا ۳۵ واحد پرواربندی در لرستان
  • افتخاری دیگر در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری
  • ۴۰ درصد تولید دام سبک در اختیار جامعه عشایر است