Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور شعب بانک ملی آذربایجان غربی از پرداخت بیش از 7 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک ملی در استان طی سال جاری خبرداد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حبیب الله غالب در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه بزرگترین پشتوانه بانک ملی اعتماد مردم است افزود: بانک ملی ایران در آذربایجان غربی با 89 شعبه و 7 باجه در راستای سیاستهای کلی بانک مرکزی و اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی و همگام با برنامه های اقتصادی دولت فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بانک ملی آذربایجان غربی در سال گذشته به تعداد 10 هزار و 808 وام ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده تصریح کرد:   امسال تا پایان آبان ماه   وام قرض الحسنه ازدواج به تعداد 8 هزار و 546 مورد در استان به متقاضیان پرداخت شده است.

غالب با بیان اینکه بهره گیری از بانکداری الکترونیک میزان مراجعات حضوری را کاهش داده است افزود: سامانه بام، پیام رسان بله با قابلیتهای خود خدمات متفاوت بانکی را به صورت الکترونیکی ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه ارائه تسهیلات بانک ملی در بخشهای مختلف اقتصادی،با عناوین مختلفی از جمله فروش اقساطی، مضاربه ، قرض الحسنه و .. بوده گفت: میزان تسهیلات پرداختی بانک ملی آذربایجان غربی در سال گذشته 52 هزار و 774 مورد به مبلغ 8 هزار و 4 میلیارد ریال بوده که این تسهیلات امسال تا پایان آبان ماه 39 هزار و 532 مورد به مبلغ 7 هزار و 694 میلیارد ریال بوده است.

مدیر امور شعب بانک ملی آذربایجان غربی با اشاره به تسهیلات پرداختی برای اشتغال فراگیر در سال جاری نیز افزود: طی سال جاری 124 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فراگیر توسط شعب بانک ملی آذربایجان غربی پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: امسال 645 وام مشاغل خانگی به میزان 50 میلیارد و 200 میلیون ریال در استان به متقاضیان پرداخت شده است.

غالب با اشاره به اینکه امسال 564 وام خود اشتغالی به متقاضیان معرفی شده از سوی کمیته امداد به مبلغ 104 میلیارد و 600 میلیون ریال در استان پرداخت شده است اظهار کرد:25 درصد جمعیت استان از مشتریان بانک ملی هستند که تسهیلات مختلف را با نرخ سود 18 درصد دریافت می کنند.

مدیر امور شعب بانک ملی آذربایجان غربی با اشاره به مطالبات معوقه بانک ملی استان گفت: میزان مطالبات معوقه بانک ملی استان  2 هزار و 40 میلیارد ریال بوده که با توجه به مشکلات اقتصادی نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

 


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب آذربایجان غربی ازدواج الکترونیک قرض الحسنه کمیته امداد منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات ساخت، خرید و تعمیرات پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از وزارت راه و شهرسازی، سیدعباس حسینی درباره عملکرد آن بانک برای ارائه تسهیلات ساخت، خرید و تعمیرات مسکن، افزود: تسهیلات خرید مسکن در سال گذشته به ۴۵ هزار نفر به مبلغ ۱۸ هزار میلیارد تومان پرداخت شد.

وی ادامه‌داد: در سال گذشته قرارداد تسهیلات ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی به مبلغ ۸۳ هزار میلیارد تومان منعقد شد.

به گفته حسینی، پارسال همچنین ۱۳۰ هزار و ۳۷ واحد تسهیلات تعمیر مسکن به مبلغ ۱۴ هزار میلیارد تومان توسط بانک مسکن دریافت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بانک توسعه تعاون بیش از سهمیه تعیین شده تسهیلات ازدواج پرداخت کرد
  • پرداخت ۳۲۶ میلیارد تسهیلات به صنایع‌دستی گلستان
  • تصمیمات جدید بانک مرکزی به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات
  • دستور جدید بانک مرکزی به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات خرد
  • پرداخت ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل خانگی در مرند
  • ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به عشایر غرب خراسان پرداخت شد
  • میزان پرداخت تسهیلات ساخت و خرید مسکن اعلام شد
  • پرداخت بیش از ۳۲۶ میلیارد ریال تسهیلات به حوزه صنایع‌دستی گلستان
  • ۱۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات ساخت، خرید و تعمیرات پرداخت شد
  • پرداخت ۱۱۵ همت تسهیلات ساخت و خرید مسکن