Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از اکونومیست، علیرغم تحریم‌های آمریکا علیه ایران، به عنوان سومین تولیدکننده نفت اوپک، در ماه نوامبر، این کشور میزان نفت بیشتری از مقداری که در گزارش‌های منتشر شده اعلام شده بود، صادر کرده است.

گزارش ای آی یو نشان می‌دهد که صادرات نفت ایران در ماه نوامبر در حدود دو میلیون بشکه در روز بوده است که خیلی بیشتر از ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰ تا ۱.۵ میلیون بشکه در روز است مقداری که قبلا در مورد میزان صادرات ایران منتشر شده بود.

گزارش ای آی یو بر اساس اطلاعاتی است که از تصاویر ماهواره‌ای و سایر ابزارها برای ردیابی و شناسایی صادرات غیر رسمی ایران به دست آمده است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اوپک ایران تحریم ها علیه ایران صادرات نفت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۰۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش صادرات از گمرک شهرستان پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، گمرک شهرستان پلدشت  تنها گذرگاه پایانه صادراتی و ترانزیتی  کشور‌های  ایران- آذربایجان و کریدور غرب به شرق و شمال به جنوب در کشورمان و نزدیکترین مسیر برای رساندن کالا‌های ترانزیتی به کشور‌های آسیای میانه و منطقه قفقاز است.

مدیر گمرک شهرستان پلدشت با بیان اینکه روزانه ۳۰۰ کامیون از مرز پلدشت تردد می‌کند به ترانزیت کالا در این گمرک اشاره کرد و گفت: در سال ۱۴۰۲  به میزان ۹۶۰ هزار تن و به ارزش  ۵ میلیارد و ۱۴۶  میلیون دلار به مقصد کشور‌های آسیایی و اروپایی ترانزیت شده که نسبت به سال ما قبل آن  ۹۰ درصد رشد داشته است.

دادرس  در خصوص صادرات  کالا از گمرک پلدشت  گفت: در سال گذشته به میزان ۳۸۶ هزار تن  به ارزش ۶۱۰ میلیون دلار  انواع کالا‌های صادراتی سایر گمرکات از مرز این گمرک خارج، و همچنین به ارزش ۱۶  میلیون دلار انواع کالا‌های ایرانی از طریق گمرک پلدشت به مقصد کشور‌های آسیایی و اروپایی صادر شده است که نسبت به سال ما قبل آن  ۱۵ درصد رشد داشته است.

پایانه و گمرک شهرستان پلدشت با قدمتی بیش از سی سال  چهارمین  مرز  ارتباطی کشورمان با جهموری آذربایجان هست  که  سالانه ارزش مبادلات تجاری در این گمرک به ۶ میلیارد دلار می‌رسد.

دیگر خبرها

  • اکونومیست: روسیه برای عملیات بزرگ بهاری در اوکراین آماده می‌شود
  • پول افغانستان از دلار سودآورتر شد!
  • پول افغانستان از دلار سودآورتر شد
  • افزایش صادرات از گمرک شهرستان پلدشت
  • اکونومیست: گرسنگی اهرم فشار صهیونیست‌ها علیه حماس است
  • پول افغانستان از دلار سودآورتر شد / اتفاق عجیب در اقتصاد ایران
  • ترکیه: هیچ همکاری نظامی با اسرائیل نداریم
  • رتبه ایران در شاخص جهانی فناوری اطلاعات و ارتباطات افزایش یافت
  • افزایش میزان پانسمان تخصصی بیماران پروانه‌ای
  • افزایش ۲۸ درصدی صادرات به روسیه در ۱۴۰۲