Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@15:27:12 GMT

ستاره جدید پرسپولیس نیامده رکورد شکست! + عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۰۵۰۴

ستاره جدید پرسپولیس نیامده رکورد شکست! + عکس

ساعت24-رکورد جهانی ستاره جدید پرسپولیس در دنیای فوتبال موضوعی که برای علاقه مندان و هواداران پرسپولیس جالب خواهد بود.

  مهدی ترابی می تواند رکوردی جهانی برای خود و باشگاه پرسپولیس در دنیای توپ گرد به ثبت برساند. ستاره جدید پرسپولیس و وینگر تیم سرخپوشان پایتخت پیش از این موفق شد با تیم سایپا در مرحله یک هشتم و یک چهارم حضور پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون ترابی با ملحق شدن به باشگاه پرسپولیس و پوشیدن پیراهن این تیم و قرار گرفتن در ترکیب اصلی، این شانس را دارد که در مقابل تیم پدیده به این رکورد جهانی دست پیدا کند. وی این شانس را دارد تا به عنوان نخستین بازیکن فوتبال جهان با دو تیم در مرحله یک هشتم و در صورت برد پدیده در مرحله یک چهارم نهای جام حذفی در یک دوره حضور داشته باشد که این یک رکورد جهانی به شمار می رود.

گفتنی است در مرحله یک هشتم جام حذفی سایپا با درخشش مهدی ترابی که  با دوندگی‌های بی‌امان خود، تکنیک و دقتی که در زدن ضربات داشت، موفق شد گل اول نارنجی پوشان به استقلال را به ثمر رساند و علاوه بر آن پاس گل دوم تیمش را هم با ارسال دقیق از روی کرنر بدهد و زمینه شکست تیم مطرح پایتخت استقلال را فراهم آورد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۰۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قادی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت: می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

دیگر خبرها

  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • ایران - قرقیزستان، یک گام تا جام جهانی
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
  • شكست زن هشتم دارت جهان برابر دختر ايرانى
  • هوادار برای صعود به یک چهارم حذفی تمرین کرد
  • آمارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر| رشد قابل اعتنای گلزنی با حفظ رکورد دروازه‌بان استقلال