Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-23@12:03:09 GMT

معرفی امام جمعه جدید دلیجان

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۰۵۷۷

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور طی حکمی حجت الاسلام شیخ ابوالقاسم غفوری را به امامت جمعه شهرستان دلیجان منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است انشالله ضمن برگزاری فریضه بزرگ نماز جمعه، مردم را نسبت به وظایف خطیر و حساسی  که در رابطه با اسلام عزیز و انقلاب داریدآشنا ساختهو آنان را به وحدت و همبستگی دعوت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: معرفی امام جمعه دلیجان استان مرکزی شورای سیاست گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۰۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در جشن برداشت گندم در شهرستان دهلران، با بیان اینکه خداوند متعال نعمت گندم را به انسان ارزانی داشته است، اظهار کرد: مراسم جشن گندم، در واقع شکرانه این نعمت الهی است.

وی با اشاره به اینکه کشاورزی از بهترین مشاغل به شمار می‌رود که تولید و اشتغال را به دنبال داشته و در اقتصاد کشور موثر است، افزود: این جشن نشانه قدردانی از نعمات الهی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در ادامه با تاکید بر پرداخت زکات از سوی کشاورزان، تصریح کرد: باید تلاش شود زکات جمع‌آوری شده از کشاورزان هر منطقه در همان نقطه برای آبادانی و توسعه هر چه بیشتر هزینه شود.

وی به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل عملیات صهیونیست‌های کودک کش اشاره کرد و گفت: در عملیات وعده صادق، انتقام سخت از دشمن گرفته شد، ایران اسلامی اولین کشوری است که در یک عملیات ترکیبی پهبادی و موشکی، اهداف مورد نظر حاصل شد و امروز دشمن مات و مبهوت و متحیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است