Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@15:17:31 GMT

هیچ قدرتی در مقابل ملت بابصیرت تاب مقاومت ندارد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۰۵۹۴

هیچ قدرتی در مقابل ملت بابصیرت تاب مقاومت ندارد

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم عزاداری سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان، نمایندگی ولی فقیه در سپاه، جمعی از روحانیون و ائمه جماعت مساجد و اقشار مختلف مردم کوهبنان استان کرمان، 27 آذرماه در امامزاده بی‌بی عصمت(س) این شهرستان برگزار شد.
حجت‌الاسلام مرتضی جعفری، امام جمعه بخش طغرالجرد کوهبنان در این مراسم گفت: شهر مقدس قم به خود می‌بالد که حرم مطهر یکی از فرزندان امام معصوم را در خود جای داده است؛ شخصیتی که با شفاعت او مردم در فردای قیامت روانه بهشت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: به برکت وجود حرم مطهر حضرت معصومه(س)، شهر قم مأمن و مأوای عاشقان و ارادتمندان از سراسر جهان شده است؛ در حقیقت یکی از بزرگ‌ترین حوزه‌های علمیه جهان در این شهر قرار دارد که در راستای گسترش اسلام ناب پیش‌قدم است.
حجت‌الاسلام جعفری برخورداری از شفاعت در دو سرا، داشتن عصمت، محدثه بودن، داشتن زیارت‌نامه مخصوص و... را از مهم‌ترین ویژگی‌های بانوی کریمه اهل بیت(ع) بیان کرد.
امام جمعه بخش طغرالجرد گفت: این بانوی متدینه و مؤمنه حدود 17 روز میهمان مردم شهر قم بود و پس از رحلت، پیکر مطهر و منور ایشان را با احترام خاصی به خاک سپردند.
وی با استناد به منویات مقام معظم رهبری ادامه داد: وقتی ملتی در راه درست و صحیح با بصیرت ایستادگی و استقامت کند، هیچ قدرتی در مقابل او تاب مقاومت را ندارد؛ اینجاست که حضور گسترده و میلیونی مردم در نهم دی‌ماه ثابت کرد مردم مدافع نظام و جایگاه ولایت و رهبری هستند. لذا، هر جریان و شخصی را با همین دو ملاک می‌سنجند.
استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: نهم دی‌ماه آثار و دستاوردهای فراوانی دربر داشت که افزایش اقتدار و استحکام نظام، تقویت باور به وجود جنگ نرم و فتنه‌های پیچیده و کنار رفتن نقاب‌ها از آن جمله هستند.
وی یادآور شد: آشکار شدن دشمنی گسترده غرب، اذعان غرب به اقتدار و بازدارندگی نظام اسلامی، تحرک‌بخشی به بیداری اسلامی در منطقه، حفظ استقلال سیاسی و افزایش مشروعیت و مقبولیت مردمی نظام از جمله دستاوردهای نهم دی‌ماه است.
امام جمعه طغرالجرد گفت: منفعل شدن جریان فتنه، عمق‌بخشی به بینش و بصیرت سیاسی مردم در شناخت جریان‌های سیاسی و الگوهای جدید دوستی و دشمنی با انقلاب، پیوند محکم و ناگسستنی مردم با رهبر فرزانه و متفکر انقلاب، ایجاد اتحاد ملی و انسجام اسلامی، تبیین ارتباط مردم و جوانان با عاشورا و کارکردهای فرهنگ عاشورایی و... از دیگر دستارودهای نهم دی‌ماه هستند.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: عزاداری وفات حضرت معصومه کوهبنان نهم دی مدافع نظام و رهبری ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۰۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند

حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر گفت: مسیر رفتن به سوی خدا مسیر تلاش است.

او ادامه داد: هر کس علاقه به خدا بیشتری دارد و از دنیا تنفر بیشتری داری فرار سریعتری از دنیا دارد.

امام جمعه شهرستان کازرون تصریح کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران ارکان نظام مقدس شد، چون نظام ارزش‌های والای دینی است.

صباحی تصریح کرد: به برکت نظام نخبگانی، چون شورای شهر مدیریت شهر‌ها را بر عهده دارند و مردم سهام دار شهر را انتخاب می‌کنند و در راس اداره شهر شهردار قرار دارد. 

او افزود: شهرستان کازرون شهری با تاریخ، علم، اصالت، فرهنگ و تمدن می‌باشد که همه ارزش‌های جامعه اسلامی الهی و ایرانی را داراست. 

امام جمعه کازرون اذعان داشت: شاهد غرور آفرینی نظام در همه عرصه‌ها هستیم و به برکت عملیات وعده صادق جرائت‌ها علیه اسرائیل در جهان را شاهد هستیم و جهان را علیه اسرائیل متحد کرده است. 

او بیان داشت: بهای خون ۱۴ هزار کودک در غزه افق پیروزی را روشن و روشن‌تر خواهد کرد و در همین راستا دنیا شاهد تظاهرات دانشجویان در دانشگاه‌های جهان و خصوصا آمریکا علیه سیاست‌های استکبار است. 

امام جمعه کازرون بیان داشت: دنیا شاهد است که ندای آزادی خواهان در حمایت از مردم فلسطین و محکوم نمودن جنایت اسرائیل امروز در دنیا بلند و بلندتر می‌شود. 

او به فداکاری مادری کازرونی در نجات جان یک نفر که جان خود را فدا نمود اشاره کرد و گفت: فداکاری آرزوی رحمت و مغفرت برای خانمی که برای جان یک پیرمرد جان مرحومه مردای که جان خود را در نجات یک نفر فدا کرد اجر شهادت گونه و ایثارگری را نشان می‌دهد و خدا را شاکریم که کازرون را شهر مومن و انقلابی همیشه در تاریخ نشان داده است. 

همچنین در نماز جمعه شهرستان کازرون از خانواده مرحومه مرادی مادر فداکار شهرستان کازرون با حضور مسئولان تجلیل به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند
  • بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است/به‌زور کسی را بهشت نخواهیم برد اما مقابل ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در خصوص بیماری بابزیوز در دام‌ها
  • رییس دانشگاه شاهد خبر داد: بورسیه برای دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور