Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- «بریک بالگابایف» مشاور رئیس فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) با «مهرداد پهلوان زاده» رئیس فدراسیون شطرنج در تهران دیدار کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و بر اساس اعلام تارنمای خبری فدراسیون شطرنج، در این دیدار دو ساعته که در محل فدراسیون شطرنج برگزار شد، طرفین در خصوص نحوه همکاری های دوجانبه گفت وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دیدار در شرایطی صورت گرفت که دو هفته قبل و در پی توافق فیده با کنفدراسیون شطرنج آسیا، مقرر گردید سه ایرانی به عضویت کمیسیون های فدراسیون جهانی درآیند.
لازم به یادآوری است که ریاست فدراسیون جهانی شطرنج با «ارکادی دورکووی» روس است که رابطه بسیار خوبی نیز با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه دارد.
ورزشی ** 2052**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش مهرداد پهلوان زاده شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد

در اولین دیدار کاری رئیس جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد، وزیر امور خارجه پاکستان به دیدار آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی آمد و از مواضع تهران در منطقه به ویژه در حمایت از فلسطین قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سناتور اسحاق دار وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به وی خیرمقدم گفت و اظهار کرد: دولت و مردم پاکستان چشم انتظار سفر جنابعالی بود و ما مفتخر به میزبانی از شما هستیم.

وزیر امور خارجه پاکستان گفت: جهان اسلام قدردان نقش‌آفرینی جمهوری اسلامی ایران برای حل چالش‌های مشترک است.

وی تاکید کرد که مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت فلسطین ستایش برانگیز است.

سناتور اسحاق دار همچنین برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ایران را نیز تبریک گفت.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز به وقت محلی در رأس یک هیأت عالی رتبه سیاسی-اقتصادی وارد پایتخت پاکستان شد و در بدو ورود به فرودگاه اسلام‌آباد، از سوی وزیر مسکن کشور میزبان مورد استقبال قرار گرفت.

قرار است در جریان سفر رئیس دولت سیزدهم به پاکستان، تعدادی سند همکاری میان دو کشور در زمینه‌های تجاری، بهداشت، اقتصادی، امنیتی، قضائی و کشاورزی از سوی وزیران مربوطه و در حضور سران دو کشور امضا شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 746843

دیگر خبرها

  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • عزم مقام‌های عالی تهران - اسلام‌آباد برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • یک انتصاب در فدراسیون شطرنج
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد