Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-29@01:15:32 GMT

زرینچه:حضور آنها از ابتدا در استقلال اشتباه بود

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۰۶۲۶

به گزارش ایلنا، جوادزرینچه کاپیتان سابق استقلال در گفت و گو با ایلنا معتقد است اگر ارامش وینفرد شفر حفظ شود ابی پوشان می توانند در نیم فصل دوم مدعی قهرمانی باشند . پیشکسوت ابی ها همچنین جذب گرو و نیومایر را از ابتدا اشتباه قلمداد کرد

از شرایط استقلال در نیم فصل اول راضی هستید؟

فکر می‌کنم استقلال در نیم فصل اول شراط خوبی را تجربه کرد درست است که آنها در ابتدای مسابقات نتوانستند امتیازات لازم را کسب کنند آن هم دلیل داشت بازیکنان زیادی از تیم جدا شده بودند و بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شده بودند هنوز هماهنگی لازم را با سایر بازیکنان نداشتند و همین باعث شده بود که تیم نیاز به زمان داشته باشد با گذشت چند هفته شرایط بهتر شد و آنها امتیازات لازم را جمع‌آوری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود داوری‌ها به سمت یک تیم خاص است

شواهد این گونه نشان می‌دهد فکر می‌کنم کمیته داوران باید نظارت بیشتری را روی عملکرد داوران انجام بدهند تیم‌ها در طول فصل زحمات زیادی را می‌کشند تا بتوانند نتایج خوبی را کسب کنند و نمی‌شود که یک داور با اشتباهش همه چیز را زیر سوال ببرد.

اما پرسپولیسی‌ها این روزها علیه مهدی رحمتی موضع گرفته‌اند

من مصاحبه رحمتی را دیدم او اسم تیم خاصی را نیاورد او فقط اعلام کرد که داوری‌ها ایراد دارد نمی‌دام چرا پرسپولیسی‌‌ها به خودشان گرفتند اگر پرسپولیسی‌ها بخواهند موضع بگیرند باید علیه کل فوتبال این کار را انجام دهند چون این صحبت‌های همه فوتبالی‌هاست.

گرو و نیومایر هم از استقلال جدا شدند

باید قبول کنیم حضور آنها در استقلال اشتباه بود زیرا معیار جذب بازیکن خارجی این است که او بتواند مشکلی از تیم را حل کند اما ایندو بازیکن نمی‌توانستند گره گشا باشند البته گرو کمی به او زمان می‌دادند شاید در آینده بهتر می‌شد امیدوارم روی جذب بازیکنان خارجی نظارت بیشتری صورت بگیرد.

نیم فصل اول رقابت‌های فوتبال ایران به پایان رسید ارزیابی‌تان از این مسابقات چگونه بود؟

 فکر می‌کنم مسابقات خوبی را امسال شاهد بودیم وقتی سه تیم بالای جدول هم امتیاز هستد این نشان می‌دهد مسابقات در سطح بسیار خوبی در حال برگزاری است. دوست دارم استقلال هم هر چه زودتر به جمع مدعیان بالای جدول اضافه شود.

کمیته فنی در مصاحبه‌ای اعلام کرده بازیکنان جدید باید از فیلتر آنها عبور کنند؟

امیدوارم این مسائل باعث نشود تمرکز شفر از بین برود شفر این روزها بیشتر از هر چیز دیگر به آرامش نیاز دارد و مطرح کردن این گونه مسائل باعث می‌شود تمرکز شفر از بین برود.

به نظرتان استقلال به چند بازیکن جدید نیاز دارد؟

قطعا در خط حمله نیاز به بازیکن جدید دارد به یک مهاجم تمام کننده که بتواند توپ‌ها را تبدیل به گل کند همچنین به یک هافبک پلی‌میکر که بتواند توپ‌ها را به مهاجمان بدهد البته در سایر خطوط هم نقطه ضعف‌هایی وجود دارد که قطعا کادر فنی آ‌نها را برطرف خواهد کرد.

بحث حضور سرور جباروف در استقلال شنیده می‌شود چه نظری در این باره دارید؟

جباروف بازیکن باتجربه‌ای است او فصل گذشته کارایی بسیار خوبی در استقلال داشت و حضورش می‌تواند به استقلال کمک کند با توجه به اینکه این تیمه در آسیا در گروه سختی قرار دارد چند بازیکن با تجربه می‌تواند مشکلات این تیم را حل کند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی

مدافع چپ استقلال در سالی که گذشت روز‌های سختی را پشت سر گذاشت و فرصت کمی برای حضور در میدان پیدا کرد. این در حالی است که او در اولین سال حضور خود در استقلال به یکی از بازیکنان موثر این تیم در مسیر قهرمانی تبدیل شده بود و اعتماد خاص فرهاد مجیدی را همراه خود داشت.

سلمانی در اولین سال حضور خود چهار گل و ۲ پاس گل ثبت کرد و در ۲۹ مسابقه به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت که در این بین گل‌های مهم و ۳ امتیازی هم برای استقلال به ثمر رساند، پس از جدایی مجیدی و حضور ساپینتو او همچنان گزینه اول سرمربی استقلال بود و در آن فصل هم ۲ گل و ۲ پاس گل در ۲۹ مسابقه به نام خود ثبت کرد.

اما سال ۱۴۰۲ برای او به شکل دیگری پیش رفت و تنها ۶ مسابقه به عنوان بازیکن به میدان رفت و ۱۱ بازی هم به عنوان جانشین در زمین مسابقه حضور پیدا کرد که آماری به مراتب ضعیف‌تر از سال‌های قبل بود و در این حضور‌های کوتاه هیچ گل و پاس گلی ثبت نکرد تا فصل سخت او کامل شود.

عملکرد خوب ابوالفضل جلالی و سبک بازی جواد نکونام اجازه فرصت حضور به این بازیکن نداده است، سلمانی بازیکنی است که بیشتر در فضا حرکت می‌کند و انرژی لازم برای رفت و آمد‌های مکرر و طولانی را در زمین مسابقه از خود نشان نمی‌دهد و این با تاکتیکی که نکونام مدنظر دارد فاصله زیادی دارد.

سال جدید می‌تواند رویکردی متفاوت برای مدافع جپ آبی‌ها باشد و در مسابقات حساس باقی‌مانده نقش تاثیرگذار خود را در این تیم ایفا کند و شانس حضور در جمع آبی‌ها را برای فصل بعد دنبال کند.

سلمانی در سالی که گذشت بدون گل و پاس گل فوتبال خود را به پایان رساند و ۱۴۰۳ می‌تواند ادامه روندی باشد که در ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ پیش گرفته بود.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • جزییات بیماری هپاتیت بازیکن اکوادوری استقلال خوزستان
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • راز موفقیت استقلال در سالی که گذشت
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی
  • جوانگرایی یک شبه امکانپذیر نیست/ مدیریت ضعیف به استقلال ضربه زد