Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@17:49:40 GMT

حفر خندق در شهر کوبانی برای مقابله با ارتش ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۰۶۳۵

حفر خندق در شهر کوبانی برای مقابله با ارتش ترکیه

شبه‌نظامیان کُرد وابسته به پ.ک.ک در شهر کردنشین کوبانی در شمال سوریه چندین کیلومتر خندق و تونل حفر کرده‌اند. ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲ بین الملل آسیای غربی ترکیه و اوراسیا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از آناتولی٬ هواپیماهای بدون سرنشین ترکیه موفق شده‌اند تصاویر دقیقی از حفر خندق در خیابان‌ها و گذرگاه‌های اصلی شهر کوبانی٬ ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تصاویر دیده می‌شود که چندین کیلومتر خندق در وسط شهرها حفر شده و ماشین‌های بتُن‌ریزی در حال ایجاد سقف بتنی برای این خندق‌ها هستند تا شبه نظامیان ی.پ.گ بتوانند در مواقع لازم از این گذرگاه‌ها عبور کرده و از محور مرزی کوبانی دفاع کرده و مانع از ورود ارتش ترکیه به این منطقه شوند.

در همین حال مقامات نظامی ترکیه اعلام کرده‌اند که ارتش ترکیه و گروهی که خود را ارتش آزاد سوریه می‌نامد٬ برای ورود به شرق فرات خود را آماده کرده‌اند.

آمریکا اظهارات اردوغان درباره چراغ‌سبز ترامپ به ترکیه برای حمله به شرق فرات را رد کردنرم شدن مواضع پنتاگون در خصوص شرق فراتگزارش تسنیم|شبه نظامیان کُرد در شرق فرات و تهدیدات ترکیه

برخی از تحلیل‌گران دفاعی و فرماندهان نظامی بازنشسته ترکیه اعلام کرده‌اند به احتمال قوی نقطه آغاز حمله به مناطق کردنشین شرق فرات در شمال سوریه٬ از تل ابیض خواهد بود و ارتش ترکیه قصد ندارد وارد کوبانی شود. بلکه به دنبال آن است که این شهر را تحت محاصره در آورد.

انتهای پیام/

R7650/P1396/S8,90,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "ترکیه" آخرین تحولات سوریه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار ترکیه آخرین تحولات سوریه اخبار ترکیه آخرین تحولات سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۰۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تجمع و راهپیمایی مقابله با بی‌حجابی در تهران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انفجار خودرو بمبگذاری شده در الرقه سوریه
  • وحشت ایالات‌متحده از شعار آزادی فلسطین در آمریکا
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ترکیه
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت
  • کاشت یک میلیارد درخت راه حلی موثر برای مقابله با بیابانزایی
  • تصاویری از تجمع و راهپیمایی خودجوش مقابله با بی‌حجابی در پایتخت
  • (ویدئو) تجمع و راهپیمایی مقابله با بی‌حجابی در تهران
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • بنیامین نتانیاهو: با تحریم گردان اسرائیلی مقابله می‌کنیم
  • سوژه شدن برای خندیدن، آخرین دستاورد صهیونیست‌ها برای مقابله با ایران