Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار حجت‌الاسلام‌ حمیدرضا مهدوی‌ارفع، مسئول نهضت جهانی نهج‌البلاغه خوانی که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امام علی (ع) به صداقت و راستی نگاه ویژه‌ای دارند که امروز هم در دنیا موضوع بسیار مهمی به حساب می‌آید.  

وی با بیان اینکه در آیه ۱۱۹ سوره توبه آمده‌ است «ای کسانی که ایمان آورده‌اید از مخالفت فرمان خدا بپرهیزید و با صادقان باشید، تصریح کرد: امام علی (ع) در باره صداقت می‌فرماید انسان بدون صداقت و با حیله و نیرنگ به جایی نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قزوین ادامه داد: امیرالمؤمنین (ع) می‌فرمایند اگر کسی بداند بازگشت و سرانجام کارها چگونه است و از بازگشت به قیامت آگاه باشد، سراغ حیله و نیرنگ نمی‌رود و زندگی خود را با صداقت و راستی پیش می‌برد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: امام علی (ع) می‌فرمایند امروز در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که بیشتر مردم حیله و نیرنگ را راه زیرکی می‌پندارند و افراد جاهل، آنان را اهل تدبیر می‌خوانند و حضرت آنها را نفرین می‌کنند.

وی عنوان کرد: امیرالمؤمنین (ع) رمز پیروزی در جنگ‌ها را نیز صداقت معرفی می‌کردند و می‌فرمودند وقتی خدا صداقت را در ما دید پیروزی را برای ما و شکست و خواری را بر دشمنان ما فرو فرستاد و این کلام حضرت نشان می‌دهد شکست و پیروزی حقیقی در میزان هماهنگی ما با خدا تعریف می‌شود.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام حمیدرضا مهدوی‌ارفع، مسئول نهضت جهانی نهج‌البلاغه خوانی نیز گزارشی از برنامه‌های این نهضت ارائه کرد.

کد خبر 4489366

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه قزوین نهج البلاغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون رفت و با دو گل برابر این تیم شکست خورد تا از کورس قهرمانی این مسابقات جا مانده باشد و اختلافش با آرسنال و منچسترسیتی بیشتر شود.

شاگردان یورگن کلوپ از اینکه موفق نشده بودند در این بازی به پیروزی برسند بسیار ناراحت و عصبانی بودند و فن دایک پس از پایان این دیدار اظهاراتی را مطرح کرد که با انتقادهایی از سوی هواداران این تیم و همچنین رونی مواجه شده است.

این ستاره سابق منچستریونایتد در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:« متاسفم اما فکر می‌کنم موضوع نگران کننده در اینجا این است که او کاپیتان است و می‌گوید که لیورپول از کورس قهرمانی عقب مانده و این اتفاقی است که در طول این فصل بارها رخ داده است.

او پس از شکست در دربی مشغول صحبت درباره این است که تیمش باید در بازی بعدی در ساعت ۱۲:۳۰ ظهر به میدان برود. این در حالی است که او و تمام بازیکنان لیورپول در حال حاضر فقط باید به تمرین فردا و پیروزی در بازی بعدی فکر کنند چون در این بازی شکست خوردند و باید دوست داشته باشند که هرچه زودتر این باخت را جبران کنند.

حرفی که می‌توانم به او بزنم این است که زودتر با این وضعیت کنار بیاید و آماده رقابت شود، در غیر این صورت لیورپول با این وضعیت شانسی نخواهد داشت.»

دیگر خبرها

  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر رودخانه‌های استان قزوین برای پیشگیری از سیل
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های استان/صفر شدن آمار تلفات ناشی از سیل در قزوین
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های قزوین
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین