Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی خیام نیشابور در این مراسم گفت: این نمایشگاه با حضور بیش از 50 شرکت کننده در 60 غرفه در مساحت یک هزار و 500 متر مربع برپا شده است.

حسن شاملی افزود: شرکت کنندگان از استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، اصفهان، شیراز، کرج، تهران و اصفهان، آخرین محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: از ابتدای امسال این ششمین برنامه در نمایشگاه خیام است که فرصت مناسبی برای ارتباط مستقیم تولیدکنندگان با مصرف کنندگان فراهم کرده و موجب آشنایی مردم با آخرین فناوری های روز دنیا در این عرصه ها شده است.

نمایشگاه دائمی و بین المللی خیام نیشابور در تیر ماه 1395 با هدف افزایش ارتباط بین صنعت و بازار و ایجاد فرصت برای فروش بهتر محصولات صنعتی با زیربنای سه هزار و 800 مترمربع در انتهای بولوار شهید نورعلی شوشتری شهر نیشابور با مشارکت بخش خصوصی دایر شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نمایشگاه صنعت ساختمان مشارکت بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد

داود مخلصی مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان یزد گفت: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی و پیش بینی شدت بارش‌ها در برخی شهرستان‌های استان تمامی تجهیزات حوزه آب و فاضلاب، ماشین آلات سنگین و تجهیزات مقابله با بحران برای امدادرسانی در حالت آماده بکار قرار دارند. 

او افزود: هماهنگی‌های لازم برای آمادگی پیمانکاران بخش خصوصی برای آماده باش پرسنل و امکان بکارگیری تمامی ماشین‌آلات و تجهیزات انجام شده است. 

مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب یزد ادامه داد: ارسال پیامک‌های اطلاع رسانی به مشترکین فاضلاب، بازدید از دریچه منهول‌های فاضلاب به منظور جلوگیری از پس زدگی فاضلاب، مدیریت بهره برداری از شبکه و تصفیه خانه فاضلاب به دلیل ورود روان آب‌ها و افزایش دبی تصفیه خانه ها، مرمت و آسفالت کانال‌ها و مسیر‌های حفاری شده، رصد مستمر وضعیت تاسیسات تامین، تولید و انتقال آب تا پایان شرایط اضطراری، اعلام سریع گزارش هرگونه حادثه احتمالی از جمله اقدامات برنامه‌ریزی شده شرکت آب و فاضلاب برای پیشگیری و پاسخگویی به شرایط اضطراری است. 

مخلصی خاطرنشان کرد: در جلسات مدیریت بحران مقرر شد با توجه به احتمال وقوع روان‌آب در سطح شهر یزد و سیلاب در رودخانه‌های فصلی، در صورت وارد آمدن آسیب به شبکه و تاسیسات آب و فاضلاب نسبت به اعزام تیم عملیاتی واکنش سریع برای رفع حادثه با قید فوریت اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • خبر‌های کوتاه در خراسان رضوی؛ سه شنبه ۴ اردیبهشت
  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • راه اندازی هنرستان‌های جوار صنعت سرعت می‌گیرد
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم
  • گشایش نمایشگاه دستاورد‌های دانش آموزان عشایر جرقویه
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه
  • گشایش نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان