Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴قاسم احمدی لاشکی، درباره وضعیت نامناسب و ناایمن مدارس کشور که گاهی خسارات جانی هم برای دانش‌آموزان به همراه دارد، اظهار کرد: در این باره لایحه‌ای که به مجلس آمد لایحه مناسبی نبود که این مشکلات را حل کند.

وی با اشاره به آماری از مدارس کشور که با مشکلات عمرانی مواجه‌ هستند، گفت: ۳۳ درصد از مدارس در کشور ما تخریبی هستند و حدود ۳۰ درصد از مدارس هم نیاز به مقاوم‌سازی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این به آن معناست که دو سوم از مدارس ما نیاز به ساماندهی در حوزه ساختمانی دارند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کرد: این اعداد و ارقامی که در بودجه می‌گذارند، قطعا نمی‌تواند مشکلات این بخش را حل و فصل کند درن تیجه ما هم منتظر هستیم ببینیم با توجه به شرایط انقباضی بودجه به‌خاطر تحریم‌ها چه تصمیمی گرفته خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ما به عنوان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از وضعیت فعلی مدارس رضایت نداریم، عنوان کرد: غالب شهرها در این مورد دچار مشکل هستند. فکر نکنید تهران به این دلیل که پایتخت کشور است، وضعیت خوبی در حوزه شرایط مدارس دارد؛ وضعیت برخی مدارس تهران حتی بدتر از بعضی نقاط محروم در کشور ماست.

نماینده مردم نوشهر با اشاره به درخواست عده‌ای از نمایندگان جهت انجام استیضاح وزیر علوم و وزیر آموزش و پرورش، گفت: این هفته استیضاح منصور غلامی وزیر علوم بررسی شد و استیضاح سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش را هم همین هفته بررسی خواهیم کرد.

احمدی لاشکی با اشاره به جلسه بررسی استیضاح وزیر علوم در کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: یک جلسه برای بررسی این استیضاح مطرح کردیم که ده موضوع در دستور کار بررسی این استیضاح قرار داشت، پنج مورد را بررسی کردیم و پرسش و پاسخ‌ها را انجام دادیم و مابقی به هفته‌ آینده موکول شد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه نتیجه استیضاح وزیر علوم هفته آینده مشخص خواهد شد عنوان کرد: پس از اینکه پنج مورد باقی مانده از محورهای استیضاح را بررسی کردیم اگر همچنان بیش از ده نفر از نمایندگان بر نظر خود مبنی بر انجام استیضاح اصرار داشتند به هیات رئیسه اعلام می‌کنیم و اگر تعداد امضاها به کمتر از ده امضا برسد که منتفی خواهد شد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کمیسیون آموزش مدارس تهران نقاط محروم استیضاح وزارت آموزش و پرورش آتش سوزی آتش سوزی مدرسه زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۰۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی

مشاور معاون وزیر و مسئول جهاد دامپزشکی از ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان دامپزشکی کشور، محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی پس از دریافت مکتوب گزارش فعالیت‌های جهادی دامپزشکی در سال ۱۴۰۲ خورشیدی، از خدمات جهاد دامپزشکی به عنوان خدمت مؤثر سازمان دامپزشکی کشور به بهره‌برداران مناطق روستایی و عشایری صعب‌العبور تقدیر و تشکر کرده است.

امین اسدی، مشاور معاون وزیر و مسئول جهاد دامپزشکی در این خصوصی با ابراز خشنودی از این تقدیر دلگرم کننده وزیر جهاد کشاورزی خطاب به جهادگران دامپزشک اظهار کرد: این رضایتمندی عزم همکاران جهاد دامپزشکی جهت گستردگی بیشتر خدمات جهاد دامپزشکی در سالی که به نام جهش تولید با مشارکت مردم نیز مزین شده است را دوچندان خواهد کرد.

وی افزود: تاکنون بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور در زمینه‌هایی همچون واکسیناسیون، درمان، تشخیص، آموزش و ترویج و مدیریت بیماری‌های دامی انجام داده است و در رزمایش‌های جهاد دامپزشکی از ظرفیت‌های دیگر ارگان‌های دولتی و غیردولتی، سپاه و بسیج و گروه‌های جهادی، برای تسریع خدمت‌رسانی به مناطق صعب‌العبور استفاده می‌شود.

لازم به ذکر است؛ از آنجا که کنترل بیماری‌های دام و طیور از جمله وظایف سازمان دامپزشکی است، سازمان دامپزشکی کشور در سالی که مزین به نام جهش تولید با مشارکت مردم است، با توسعه کمی و کیفی خدمت جهاد دامپزشکی به تولیدکنندگان می‌تواند در اجرای سیاست‌های این سازمان برای کشف استعداد و ظرفیت‌های گروه‌های جهادی در مناطق روستایی و خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی به تولیدکنندگان مناطق روستایی و عشایری کشور استفاده بهینه کند.

کد خبر 747162

دیگر خبرها

  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری