Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملک سلمان در جریان سخنرانی در نشست کابینه این کشور در کاخ الیمامه در شهر ریاض بودجه سال ۲۰۱۹ را مصوب کرد و آن را بزرگترین بودجه تاریخ عربستان برشمرد.

به گزارش ایسنا، ملک سلمان، پادشاه عربستان ضمن تصویب بودجه اعلام کرد، بودجه سال ۲۰۱۹ بزرگترین بودجه تاریخ عربستان با هدف افزایش رشد اقتصادی، سطح هزینه‌ها و نیز تحقق ثبات مالی، تمرکز بر بخش خصوصی و تقویت شفاف‌سازی هزینه‌ها در چارچوب اهداف چشم انداز ۲۰۳۰ تصویب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، ملک سلمان بن عبدالعزیز همچنین افزود، ۹۷۵ میلیارد ریال حجم واردات با افزایش ۹ درصد در سال ۲۰۱۸ و ۱.۱۱۰۶ تریلیون ریال حجم هزینه‌ها با افزایش هفت درصد در سال ۲۰۱۸ بوده است.

وی افزود: ما مصمم به گام برداشتن در مسیر اصلاح اقتصادی، کنترل اوضاع مالی و تقویت شفاف سازی، تقویت بخش خصوصی و خدمت‌رسانی ویژه به شهروندان هستیم.

ملک سلمان اظهار کرد، اهتمام اول متمرکز بر ادامه تلاش در جهت توسعه فراگیر در تمام مناطق کشور و تمام زمینه‌هاست و دولت و وزیران و مسؤولان به سرعت باید بودجه را در برنامه‌ها و طرح‌ها هزینه کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ملک سلمان کاخ الیمامه بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه سعودی الشرق امروز سه شنبه در گزارشی مفصل به گام‌های جدید ایران و عربستان سعودی در راستای تقویت و اصلاح روابط دوجانبه پرداخته است.

در این گزارش به ازسرگیری سفرهای حج عمره زائران ایرانی پس از گذشت ۹ سال و همچنین تعیین سرکنسول جدید عربستان سعودی در مشهد اشاره شده است.

در متن این گزارش آمده است: روابط عربستان سعودی و ایران پس از آشتی تاریخی میان دو کشور، گام های جدیدی را در مسیر تقویت و اصلاح بر می دارد. روز دوشنبه هفته جاری فرودگاه مدینه منوره پذیرای نخستین گروه از عمره گذاران ایرانی از سال ۲۰۱۶ تاکنون بود. همچنین «عبدالله العنزی» سفیر عربستان سعودی در ایران از تعیین سرکنسول جدید عربستان در شهر مشهد مقدس خبر داده است.

کد خبر 6086499 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • بودجه نظامی ایران در سال ۲۰۲۳؛ چهارم در خاورمیانه و بیست و ششم در دنیا /
  • بودجه نظامی ایران در سال ۲۰۲۳؛ چهارم در خاورمیانه و بیست و ششم در دنیا
  • ضرورت توجه به مشکلات منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه شهرداری ارومیه
  • افزایش بودجه نظامی کشورهای اروپایی به بالاترین رقم از زمان جنگ سرد
  • انتقاد دیوان محاسبات از افزایش نامتعارف هزینه برخی دستگاه‌ها
  • مقایسه هزینه‌های نظامی آمریکا، چین و روسیه
  • افزایش صادرات نفت ایران به قبل از بازگشت تحریم‌ها
  • پپ گواردیولا در عربستان | دو باشگاه بزرگ عربستان آماده انجام بزرگترین و پیچیده ترین انتقال تاریخ فوتبال