Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - سرمربی تیم فوتبال میلان از عملکرد شاگردانش در مصاف بدون گل در خانه بولونیا راضی نیست. ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، جنارو گتوسو سرمربی میلان بار دیگر شاهد توقف مردانش در این فصل از رقابت‌های سری A بود. او شب گذشته (سه‌شنبه) در آخرین بازی از هفته شانزدهم سری A مقابل هم‌تیمی سابقش فیلیپو اینزاگی که این روزها سرمربی بولونیا است قرار گرفت اما زورش به او و مردانش نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گتوسو به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما بر توپ تملک داشتیم اما تملکی بی‌خطر. اگر نگاهی به گذشته بیندازیم، می‌بینیم که اینتر هم در بازی‌اش در خانه بولونیا به شیوه‌ای مشابه بازی را برد اما رم اینجا باخت. ما هم در این بازی هر کاری انجام دادیم جز زدن ضربات آخر دقیق و خوب. از نظر کیفیت بازی، باید بگویم که بازی‌مان در سطح متوسطی قرار داشت. ما عملاً خط دفاعی بولونیا را فقط قلقلک دادیم به جای آنکه آن را بکوبیم. مقابل تیمی که با 10 نفر دفاع می‌کرد و هیچ برنامه جدی هم برای حمله نداشت، ما باید با فشار بیشتر و قاطع‌تر بازی می‌کردیم.

گتوسو افزود: در نیمه دوم ما برای مدتی طولانی با سیستم 3-3-4 و با بازیکنان متفاوت مانند بوناونتورا بازی کردیم. داشتن مهاجمان بیشتر در محوطه جریمه حریف الزاماً بدان معنا نیست که ما خط حمله کارآمدتری خواهیم داشت. فکر می‌کنم زمانی که ما با سیستم 2-4-4 بازی می‌کنیم ممکن است بازی‌مان برای حریف کمی قابل پیش‌بینی شود. زمانی که شما دو مهاجم دارید، اگر برای عرض دادن به بازی‌تان حرکات مختلفی انجام ندهید، باز کردن فضا در میان مدافعان حریف کار غیرممکنی می‌شود. وقتی مهاجمان حرکات درستی انجام ندهند تا خط دفاع حریف باز شود، بازی ما بیش از اندازه قابل پیش‌بینی می‌شود.

میلان هفته آینده یک بازی سخت مقابل فیورنتینا دارد که برای آن بازی دو مهره اصلی خود تیموئه باکایوکو و فرانک کسیه را در اختیار نخواهد داشت.

گتوسو با اشاره به این موضوع عنوان کرد: ما دو بازیکن مهم‌مان را در اختیار نداریم اما روی نیمکت کلی گزینه داریم. با این حال ما در بازی‌های بعدی‌مان تیم از پیش بازنده نخواهیم بود و سعی می‌کنیم تا مشکلات تیم‌مان را برطرف کنیم.

فوتبال جهان|تساوی میلان 10 نفره در خانه بولونیا

پس از بازی گتوسو ملاقات خاصی میان گتوسو و فیلیپو اینزاگی انجام شد. اینزاگی پس از بازی فاش کرد که گتوسو طبق عادت قدیمی دوران بازیگری‌اش در میلان به محض دیدن او موقع احوالپرسی مشتی به کمر او زده است.

سرمربی روسونری در این باره هم اظهار داشت: هرچه من محکم‌تر به یکی مشت بزنم، نشان می‌دهد که بیشتر او را دوست دارم! اگر من به شما مشت محکمی نزنم، معنایش این است که خیلی از شما خوشم نمی‌آید. من کارم را دوست دارم، این باعث می‌شود احساس سرزندگی کنم و به من چیزهای زیادی می‌دهد، البته این کار ممکن است باعث شود سریع‌تر پیر شوم!

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آ ث میلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آ ث میلان آ ث میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۰۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از سایت رسمی باشگاه رم ایتالیا؛ مهاجم ایرانی تیم فوتبال آاس رم در مورد دیدار مقابل بولونیا گفت: من وقتی به بازی آمدم به وظیفه ام عمل کردم.   سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم ایتالیا در مورد گلزنی در دیدار مقابل بولونیا گفت: بازیکن ذخیره‌ای که به زمین می‌آید وظیفه دارد در این شرایط به تیم کمک کند و من هم سعی کردم در دقایقی که در زمین بودم این کار را انجام دهم.   وی گفت: در بازی شب گذشته بولونیا بازی خوبی به نمایش گذاشت به هر حال این فوتبال است و شما گاهی برنده می‌شوید و گاهی می‌بازید، اما ما برای ۳ امتیاز به زمین رفته بودیم و در ادامه هم بسیار سخت بازی‌ها را دنبال می‌کنیم، اما در بازی بولونیا شایسته بود و پیروز شد.

دیگر خبرها

  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • پیولی: یک سال پیش می‌خواستند اینزاگی را اخراج کنند!
  • سیمونه اینزاگی: 5 برد متوالی مقابل میلان در دربی پیش‌رو اهمیت ندارد؛ از حضور در اینتر خوشحالم
  • اینزاگی: این دربی میلان خیلی خاص است