Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس بهزیستی شهرستان خمینی شهر گفت: معلولان ثابت کرده اند در تمامی رشته ها و زمینه ها می توانند فعالیت کنند و معلولیت محدودیت ایجاد نمی کند.

«داوود ترابی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خمینی شهر گفت: شاید معلولان از نظر جسمی کامل نباشند اما معلولیت محدودیت نیست و بارها شاهد پیشرفت ها و کسب رتبه های عالی در اکثر زمینه ها بوده ایم، معلولانی در شهرستان فعالیت دارند که حافظ کل قرآن هستند و به صراحت آیات الهی را بیان می کنند، معلولانی که در سطوح دانشگاهی دارای رتبه های بسیار خوبی هستند، معلولان ورزشکاری که به کسب رتبه های جهانی دست یافته اند، گروهی از معلولان در زمینه های هنری مثل تئاتر نیز خوش درخشیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره بهزیستی شهرستان خمینی شهر بیان کرد: معلولان ثابت کرده اند در تمامی رشته ها و زمینه ها می توانند فعالیت کنند و حرفی برای حضوری پررنگ دارند که وظیفه همه مسئولان شهرستان و مردم است تا دست یاری به سوی این جامعه پرمهر و محبت دراز کنند و خیرین نیز به این جامعه هدف کمک های خود را تقدیم کنند و وظیفه است که معلولان توانمند و دارای استعداد به همگان معرفی شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: کمترین وظیفه ای که نسبت به معلولان و نوعی خدمت به آنان است، مناسب سازی مراکز عمومی، پارک ها، معابر و... بوده تا علاوه بر معلولیت خود متحمل رنج هایی از این قبیل در عبور و مرور خود نشوند.

 

ترابی با اعلام اینکه حدود ۶۵۰۰معلول دارای پرونده در شهرستان وجود دارد، خبرداد: ۹مرکز توانبخشی در خمینی شهر فعالیت دارد که ۶مرکز به صورت روزانه و ۳مرکز به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به جامعه معلول است./

پایان پیام/556

منبع: شبستان

کلیدواژه: هرمزگان مجلس شب یلدا ایران آتش سوزی اصفهان شب چله سیدعباس صالحی پیام معلولان خمینی شهر معلولین معلولیت معلول بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند

فرماندار سردشت گفت: ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند و برابر قراردادی که با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) منعقد شده، درصدد هستیم آب رسانی به روستاهای مذکور انجام گرفته و تنش آبی به اتمام برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، باباخان اسکندری در دومین جلسه شورای اداری شهرستان سردشت طی سال‌جاری اظهار کرد: این شهرستان ۸۵۶ شهید را تقدیم نظام مقدس ایران اسلامی کرده و سردشت اولین شهر شیمیایی جهان و همیشه در معرض توپ و تانک و در معرض خطر دشمن بوده است، بنابراین انتظار ما از مسئولین آن است که نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.

وی با اشاره به سفر مقام عالی استان به شهرستان و در راستای مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی افزود: از ۷۵ مصوبه تصویب شده برای شهرستان ۶۵ مصوبه محقق شده و به اتمام رسیده‌اند که توانسته تغییرات مثبتی را در راستای معیشت مردم به وجود بیاورد.

فرماندار سردشت در راستای اقدامات مثبت و قابل توجه دولت سیزدهم در جهت افزایش رفاه و آسایش مردم گفت: در سال گذشته ۹۷ پروژه را با اعتبار ۱۳۱ میلیارد تومان تعریف کرده و تا به امروز تقریباً ۶۰ درصد اعتبارات تخصیص پیدا کرده و با همت و درایت مدیران، پروژه‌ها به پیمانکاران واگذار و اقدامات را شروع خواهند کرد.

اسکندری ادامه داد: از دیگر اقدامات مؤثر دولت سیزدهم در جهت رفاه و آسایش مردم به رسمی شدن مرز کیله می‌توان اشاره کرد که این مرز یک ظرفیت بالقوه و بزرگ را در جهت رونق تجارت در منطقه ایجاد و اشتغال‌زایی را برای عموم مردم به وجود آورده است.

وی به بحث آب‌رسانی به روستاها پرداخت و تصریح کرد: ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند و برابر قراردادی که با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) منعقد شده در صدد هستیم آب رسانی به روستاهای مذکور انجام بگیرد و تنش آبی به اتمام برسد.

اسکندری همچنین در ادامه به پروژه گازرسانی به ۳۱ روستای منطقه آلان با اعتبار ۱۰۴ میلیارد تومان اشاره کرد و یادآور شد: این موضوع هم برگ زرینی از افتخارات دولت سیزدهم در راستای خدمات رسانی به مردم ایران عزیز است.

فرماندار سردشت در خاتمه به بحث جهاد تبیین پرداخت و خاطرنشان کرد: جهاد تبیین یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه است و مهمترین اصل جهاد تبیین برنامه‌ریزی کردن برای این مهم است و عدم انجام درست آن می‌تواند نتایج زیان باری به وجود بیاورد، پس باید بیان حقیقت و روشنگری با برنامه‌ریزی باشد، زیرا جهاد تبیین برای دشمنان ما خطرآفرین است چون توطئه‌های آن‌ها را نقش بر آب می‌کند.

کد خبر 747936

دیگر خبرها

  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • سرمایه‌گذاری هشت میلیون دلاری در بندر امام خمینی(ره)
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد