Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@05:07:12 GMT

مجموعه شعر ‹‹مثل برگ›› در کاشان منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۰۸۲۷

مجموعه شعر ‹‹مثل برگ›› در کاشان منتشر شد

همزمان با هفته پژوهش، مجموعه شعر ‹‹مثل برگ›› در كاشان پایتخت کتاب ایران روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه شمال استان اصفهان، کتاب «مثل برگ» به کوشش حجت الاسلام ماشاءالله صدیقی مسؤول فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان چاپ و منتشر شده است.

 

این کتاب در ۲۸۰ صفحه  در قالب غزل تدوین و با تیراژ یک هزار نسخه از سوی انتشارات سلمی نگین چاپ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تاکنون از این مؤلف آثاری با عناوین «نسيم عرفان» در مورد خطبه متقّين نهج‌البلاغه،«مقتداي فين» با موضوع حضرت سلطان علي بن باقر(ع) ، «ماه وصال» با موضوع ادعيه ۳۰ روز ماه مبارک رمضان، «نواي عشق» مجموعه دکلمه‌ها، خاطرات و زندگي‌نامه ۷۶ شهيد منطقه فين کاشان ، «عطر معراج» در مورد ادب و آداب نماز و «صلاي عشق» با چهار هزار بيت در قالب غزليات و مثنويات چاپ و منتشر شده است. 

 

«دو فرشته»، «نيلوفران آبي»، «روزهاي خوش زندگي»، «كربلا و تقابل انديشه ها»، «حسين عشق ماندگار»، «تركيب بند اردهال» از دیگر آثار حجت الاسلام ماشاءالله صدیقی است./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: هرمزگان مجلس شب یلدا ایران آتش سوزی اصفهان شب چله سیدعباس صالحی پیام مثل برگ مجموعه شعر کاشان کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۰۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ای کاش زودتر» منتشر شد

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،کتاب «ای کاش زودتر» با متنی روان و ساده به موضوع شبهات و سوالات پیرامون عفاف و حجاب برای دختران نوجوان در بستر کلاس درسِ دخترانه توسط معلم در قالب داستان‌های کوتاه، تمثیلات و اشارات سلیس پیرامون تبیین فلسفه وجودی حجاب، الزام امر به معروف و نهی از منکر، تفاوت‌های زن و مرد، نحوه ارتباط زن و مرد در اجتماع و ... می‌پردازد.

مجموعه داستان‌های متصل به یکدیگر است که در سه لایه با خواننده ارتباط برقرار می‌کند. در یک لایه، داستانی یکپارچه از دختری نوجوان است که با ارتباط و دوستی مخفیانه با پسری زندگی‌اش دستخوش ناملایماتی می‌گردد و در نهایت با کمک معلم خود و پلیس فتا می‌تواند از بحرانی ناشی از هک گوشی خود توسط دوستش رهایی یابد.

در لایه دیگر، محوریت پاسخ به شبهات و سوالات نوجوانان پیرامون مسئله عفاف و حجاب است که در قالب داستان‌های کوتاه اما به هم پیوسته در طول داستانِ لایه اول توسط معلم مدرسه پرداخته می‌شود و در لایه سوم به نحوه ارتباط صحیح و اثرگذار توسط معلمان و والدین می‌پردازد که چگونه می‌توان با نوجوانان ارتباط برقرار کرد و آن‌ها را جذب نمود.

این کتاب به قلم سید احمد رضوی کهن و به سفارش قرارگاه فرهنگی سنگر کتاب در انتشارات رودآبی به چاپ رسیده است.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کتاب های عجیب و غول پیکر یک کشیش! (+عکس)
  • میرکیانی ماجرای دشت مرموز را کامل کرد
  • کتاب آبی آتشین منتشر شد
  • «عالیجناب بو» اثر جدید محمدرضا یوسفی منتشر شد
  • کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس به روایت عبدالله حاجی صادقی منتشر شد
  • کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • «ای کاش زودتر» منتشر شد
  • فراخوان سی‌ویکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی منتشر شد
  • مجموعه شعر جدید ‌مجید زمانی‌اصل منتشر شد
  • شکارسری با نقدهایش بر شعرهای شاعران به نمایشگاه کتاب می‌آید