Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@06:31:15 GMT

مشکلات شبکه برق روستای ابراهیم آباد رفع شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۰۸۵۴

مشکلات شبکه برق روستای ابراهیم آباد رفع شد

سنندج - ایرنا - مدیر توزیع برق سروآباد گفت: با جابجایی تیر برق هایی که در مسیر منازل مسکونی روستای ابراهیم آباد قرار داشت 32 منزل مسکونی رفع حریم شده و مشکلات برق اهالی این روستا حل شد.

پیمان زارعی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به فرسودگی شبکه برق، عدم رعایت حریم شبکه و تاسیسات الکتریکی در روستای ابراهیم آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان سروآباد، رفع مشکلات برق این روستا در دستور کار شبکه توزیع برق سروآباد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با تلاش نیروهای توزیع برق این شهرستان مشکل حریم و ضعف ولتاژ در روستای ابراهیم آباد برطرف و در برخی از نقاط شبکه سیمی به کابل خود نگهدار تبدیل شد.
مدیر شبکه توزیع برق شهرستان سروآباد با بیان اینکه با انجام این پروژه مانع از قطعی برق در این روستا شدیم، یادآور شد: برای رفع حریم در روستای ابراهیم آباد در مجموع 620 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات داخلی هزینه شد.
وی با اشاره به اینکه ضعف ولتاژ 35 منزل مسکونی حل شد،اضافه کرد: 50 چراغ روشنایی معابر، 15 تیربرق جدید و هزار و 200 کابل خودنگه دار هم نصب شده است.
روستای ابراهیم آباد با 82 خانوار جمعیت در مسیر جاده مریوان - سروآباد قرار دارد.
وی همچنین از سقوط یک اصله تیر بتونی برق در اثر رانش زمین در روستای برقرو یکی از روستاهای تابعه بخش کلاترزان شهرستان سنندج خبر داد و گفت: بر اثر بارش های اخیر برف و باران در منطقه که باعث رانش زمین در چند نقطه از روستای برقرو شده بود، یک اصله تیر بتونی برق 9 متری در این روستا سقوط کرد.
زارعی افزود: متاسفانه سقوط این تیر بتونی برق که در مجاورت یک خانه مسکونی اتفاق افتاده بود، باعث خسارات به دیوار و ایزوگام بام این منزل مسکونی شد اما خسارت جانی در پی نداشت.
مدیر شرکت توزیع برق سروآباد با اشاره به اعزام سریع اکیپ برای حل این مشکل گفت: با توجه به رانش زمین به سختی جرثقیل را به محل برده و با کمترین خسارات به منزل مسکونی تیر بتونی برق جابجا شد.
وی یادآور شد: باتوجه به رانش زمین در این محل امکان تیرگذاری مجدد وجود ندارد لذا باید دیوارچینی در این محل انجام شود تا تیرگذاری تیر برق بتونی به صورت صحیح اجرا شود.
زارعی با بیان اینکه با تمهیدات انجام شده مانع از قطعی برق در روستای برقرو شدیم، تاکید کرد: برنامه ریزی برای شناسایی نقاط حادثه خیز و پیش بینی های لازم برای مواجه با وقوع اتفاقات مشابه در سطح شهرستان در حال انجام است.
به گزارش ایرنا، روستای برقرو در 20 کیلومتری شهرستان سروآباد واقع شده و در تقسیمات کشوری در بخش کلاترزان سنندج واقع شده است اما برق این روستا توسط شرکت برق شهرستان سروآباد تامین شده است.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و بیش از 50 هزار نفر جمعیت در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي رفع حريم مريوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۰۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، شهرک چوبی امامزاده ابراهیم علیه السلام شفت به شکل مهیبی طعمه حریق شد.

شهرک چوبی امام‌زاده ابراهیم علیه السلام شفت بامداد امروز به شکل مهیبی طعمه حریق شد و بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی، اقامتی و تجاری در آتش سوخت.

مهدی نقدی فرماندار شفت در گفت‌وگو با فارس از اطفای حریق و ادامه تلاش‌ها برای خاموشی کامل شهرک خبر داد و گفت: بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی در این شهرک طعمه حریق شده است.به گفته وی، واحدهای اقامتی، تجاری و غیره نیز طعمه حریق شده‌اند و برآوردها در این زمینه همچنان ادامه دارد.

به گفته رئیس شورای تأمین شهرستان شفت، ارزیابی اولیه دلیل آتش‌سوزی احتمالاً اتصال برق در یک واحد نانوایی بوده که فعالیت نداشته است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902053

دیگر خبرها

  • همسطح سازی حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب شرب شهرستان میاندوآب
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت/ عکس
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • حریق بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم (ع) شفت + فیلم
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • ۱۳۰ ساختمان مسکونی و تجاری امام زاده ابراهیم شفت در آتش سوخت
  • آتش سوزی ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • مادر شهید «ابراهیم دادگری» در همدان آسمانی شد
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد