Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@07:41:03 GMT

برگزاری تجمع بزرگ من انقلابی ام در اهر

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۱۰۱۹

برگزاری تجمع بزرگ من انقلابی ام در اهر

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، محمودی فرماندار اهر در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر گفت: با توجه به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در پنجم دی ماه امسال تجمع بزرگ مردمی تحت عنوان من انقلابی ام با حضور اقشار مختلف مردم در یکی از میدان‌های اصلی این شهرستان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بر تقویت روحیه نشاط، شادابی و امید به آینده بهتر، در بین اقشار مختلف مردم تأکید کرد و با اشاره به پیشرفت‌های بزرگ کشور در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری‌های نوین و عرصه‌های تولیدی، اقتصادی و کشاورزی افزود: الحمداله همه این موارد به برکت نظام و انقلاب بوده و همه ما شکرگذار نعمت انقلاب اسلامی هستیم.

وی بر وحدت و همدلی حول محور ولایت تأکید کرد و افزود: همه ما مفتخریم که مبنای نظام اسلامی ولایت فقیه است و تا زمانی که این وحدت در کشورمان جاری و ساری است قطعاً تلاش دشمنان مثل همیشه با شکست مواجه خواهد بود.

محمودی در پایان گفت: امروز دشمنان نظام و انقلاب اسلامی سعی دارند با توطئه‌های مختلف خدمات نظام را کمرنگ و ناکارآمد جلوه دهند که در این راستا وظیفه ما انعکاس مطلوب تلاش‌ها و پیشرفت‌های انجام شده به نحو شایسته می‌باشد که باید دراین خصوص همه تلاش کنند.

 

انتهای پیام/ش

تجمع بزرگ من انقلابی ام در اهربرگزار می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انقلاب اسلامی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۱۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی دانش آموزان قزوینی از سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم گفت: هیمنه رژیم کودک کش صهیونیستی با اقدام شجاعانه سپاه در هم شکسته شد.

نقی سیاهکالی مرادی افزود:در این عملیات اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد.

وی اظهارداشت: امروز رژیم صهیونسیتی رو به افول و انزواست و هر روز شاهد شکست‌های پی در پی این رژیم در زمینه‌های مختلف هستیم.

سرهنگ طاهرخانی جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان هم گفت: اگر امروز سپاه پاسداران توانستند این حماسه بزرگ را خلق کنند مدیون خون پاک شهدایی همچون شهید شیری و تمام شهدا هستیم.

وی ولایت فقیه را پشتوانه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: موفقیت‌ها و پیروزی‌های اخیر نظام مقدس جمهوری اسلامی محصول حمایت‌های تمام اقشار مختلف مردم است.

در پایان این مراسم تعدادی از اعضای سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تجلیل شدند.

دیگر خبرها

  • قدردانی دانش آموزان قزوینی از سپاه پاسداران
  • مسؤولان در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند
  • تاکید وزیران خارجه ایران و مالزی درمورد تقویت همکاری دو کشور در عرصه‌های مختلف
  • جمهوری اسلامی ایران یک ابرقدرت در عرصه نظام بین الملل است
  • تبلور اندیشه‌های اسلامی در هنر انقلابی است
  • شهدا نماد عزت و اقتدار نظام اسلامی هستند
  • عملیات غرورآفرین «وعده صادق» دفاع مشروع برای ملت بزرگ ایران بود
  • برگزاری مراسم شکرانه تحقق «وعده صادق» در مساجد سراسر کشور
  • بدون عرفان حرکت انقلابی خشک و شکننده می‌شود
  • حمایت مردم انقلابی اهواز از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی