Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ احمد قربانی رییس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان گفت : در دین مبین اسلام به رسيدگي به مشكل ديگران و حل آن تاکید و براي آن اجر و پاداش زيادي در نظر گرفته شده است و باید با در نظر گرفتن این مطلب تا جایی که در توانمان است مشكلی از فرد گرفتار و یا زنداني را حل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی افزود : يكي از اموری كه سبب رسيدگی به مشكلات زندانيان می شود ديدار چهره به چهره با این افراد است و این موضوع هميشه مورد تاكيد رییس قوه قضائيه و رئيس كل دادگستري استان است.

وی گفت : با توجه به تاکیدات آیت الله آملی لاریجانی،ریاست قوه قضاییه و موحد،رییس کل دادگستری، قضات دادگاه عمومی و انقلاب اسلامي كرمان به صورت دوره اي از زندان بازديد و به امور زندانيان و رفع مشكلات آنان رسیدگی می کنند.

شایان ذکر است صبح امروز قضات دادگاه عمومی و انقلاب اسلامی کرمان به همراه معاون دادستان و قضات رسيدگي كننده به جرائم سرقت و مواد مخدر در دادسرا به صورت حضوری در زندان كرمان با زندانيان ديدار كرده و ضمن استماع مسائل و درد دل زندانيان به حل مشكلات مددجویان پرداختند.

 

انتهای پیام/س

دیدار مسئولین قضایی با زندانیان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۱۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیأت همراه که به تهران سفر کردند، بعد از ظهر امروز، سه‌شنبه، هفتم فروردین ۱۴۰۳ با حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه صبح امروز به تهران سفر کردند و مورد استقبال وزیر امور خارجه کشور قرار گرفت.

کد خبر 6063108

دیگر خبرها

  • مسئولان فکری به حال جاده دامغان- جندق کنند/ ضرورت کاهش تصادفات
  • مقاومت فلسطین 70 حمله موثر به نیروهای اشغالگر در بیمارستان شفا انجام داد
  • ۱۷۱ نفر از زندانیان استان بوشهر به مرخصی رفتند
  • تعامل مسئولان بوکان برای توسعه و حل مشکلات مردم
  • استفاده از ظرفیت قانونی برای کاهش جمعیت کیفری در زندان‌های بوشهر
  • مرخصی ۱۷۱ نفر از زندانیان استان بوشهر با مراقبت پابند الکترونیک
  • لزوم تشکیل اتاق فکر با مشارکت مردم برای اجرایی و عملیاتی کردن فرمان رهبر معظم انقلاب در باب جهش تولید 
  • کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان بوشهر
  • مسئله فرهنگ و موضوع حجاب باید مورد توجه مسئولان باشد
  • رییس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب دیدار کرد